• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Kan inte fatta att det redan är dags för några av oss...vad tiden har gått fort!

• c t

Ja du bara måste berätta sen hur nöjd du blev, jag ska göra min SB i mitten av feb och jag är jättenervös.

ooo spännande med svensexan! Jag insåg idag att jag inte går säker alls längre och att dom kan "plocka" mig närsom nu

• c t

Nej visst är det sjukt att det redan gått ett helt år!

• ~vinterbrud~

Förlåt Gotland - glömde skriva något om din SB!!
    Vad kul att du gjort dem nu och att det kändes så bra och de blir säkert ursnygga med en så bra fotograf! Din m2b kommer bli otroligt glad. Kul att du också ska göra en c_t.
    Jag tänker nog kanske se till att en blir gjord av min kompis som gifter sig snart istället (Sarah81 fick väl göra en på möhippan?). Startar möhippeplanering senare i vår (säger inget mer för jag tror att hon hänger på BT hon oxå).

Annars håller jag och m2b och letar fram favoritlåtar till vår DJ till bröllopsfesten. Kul men svårt!

Undrar just om det blir möhippa imorgon?

• Gotland08

Det var verkligen roligt och hon som fotade gjorde det hela så lätt. Kan inte fatta att vi höll på i två timmar... Ett tips är att hitta underkläder med detaljer och lååång slöja är inte fel. Jag sydde en av tre meter fin tyll, kostade under två hundra kronor och MYCKET enkelt. En stor hårkam, rynka tyllen på lite mer än mitten, limma fast på kammen=färdigt. En lång slöja kan ge många fina bilder.

• Gotland08

Det är ingen fara vinterbrud Jag känner mig bara mallig just nu. Risken finns väl om man blir nöjd att man vill berätta för hela världen, det är så typiskt mig

Vi tog några bilder med en genomskinlig topp som jag har. Den är tajt och har en del stenar. Då tog vi utan bh och det tror jag också kan bli läckert. Lite naket men inte smaklöst. Nåja, det kanske inte alls blir bra. Jag kanske bara har den föreställningen i mitt huvud. Man har ju sett topmodell ett par gånger. Det kan ju slå fel

• ~vinterbrud~

Bra tips Gotland!
    Om jag får igenom mitt förslag ang SB på den möhippan så ska jag fixa en sån slöja till blivande bruden. Har faktiskt samlat på mig massa idéer till den möhippan redan, förutom SB, av allt jag läst här på BT.

Hör jag inte av mig imorgon lunch så vet ni var jag är
    (tror dock det blir nästa lördag faktiskt)

• Gotland08

Det borde bli några möhippor imorgon... Jag gissar på...tre!

• ~vinterbrud~

Verkar inte bli hippa för mig idag (skönt, då kan jag fixa en massa annat). Som jag sagt tidigare så tror jag på nästa helg (2 helger innan bröllopet alltså).

• Qozze

Gotland: Wow, vad roligt det lät. Bra ideer du hade med slöjan och genomskinliga toppen. Själv tog jag några bilder med ett vitt ulligt fårskinn (fotografens ide) och det känns ju lite vintrigt. Man känner sig rätt så snygg när man kikar på sina bilder, det kommer du med att göra! Jag har valt ut bilderna nu, 12 ingick men jag kunde inte begränsa mig till dem så jag beställde till lika många extra bilder

Jag börjar vara ganska så misstänksam mot alla angående möhippa. Tror inte att det blir idag dock (även om det bara är tre veckor kvar nu), är ensam med barnen eftersom m2b jobbar hela helgen. Fast å andra sidan ska syrran (=tärna) komma efter lunch - vi ska prova klänningen med underkläder inför bröllopet. Tänk om hon har hittat på nåt och skaffat barnvakt?
    M2b tror jag får sin svensexa helgen innan bröllopet.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3