• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • c t

jENNY - Min svärmor var på Aruba för 2 år sen, dom var supernöjda med det resmålet! Havsfisket rekommenderas.

Vinterbrud- låter som en jättefin bukett tycker jag!

• Strawberryhoney

Hittade just en bättre kopia av min blivande bukett fast jag har ju nån form av granris i min också , men annars är det så den blir å se ut som jag la in nu.

• Gotland08

Så nu har jag tagit bilder till den blivande SB´n. Det var riktigt, riktigt roligt. Hon fotade i två timmar och det märks att hon är ett proffs. Såg saker och instruerade mig hur jag skulle stå och se ut. Kändes bra! Till slut kände jag mig supersnygg och att det var fullt normalt att springa omkring i underkläder. Ska bli så spännande att se hur bilderna blev! För att inte tala om vad min m2b kommer att säga...

• Strawberryhoney
    Gotland08 skrev 2008-01-04 15:01:57 följande:
    Så nu har jag tagit bilder till den blivande SB´n. Det var riktigt, riktigt roligt. Hon fotade i två timmar och det märks att hon är ett proffs. Såg saker och instruerade mig hur jag skulle stå och se ut. Kändes bra! Till slut kände jag mig supersnygg och att det var fullt normalt att springa omkring i underkläder. Ska bli så spännande att se hur bilderna blev! För att inte tala om vad min m2b kommer att säga...
    Kul att det gick bra. Spännande.
  • c t

åå vad roligt Gotland!

Fick du inte se några bilder som hon tog medan du var där?

• c t

080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
    080105 Bzzz (Dalarna)
    080105 Trettondagsafton (Stockholm)
    080105 Wembi
    080105 jempan 0801 (Linköping)

Våra varmaste lyckönskningar imorgon!!!

P&K

• ~vinterbrud~

Lycka till tjejer som gifter er imorgon.
    Önskar er en underbar dag!

• Gotland08

Vill också lycka alla 5:e januaribrudar all lycka till! Ska sända en massa tankar till er.

Jag fick se en bild, ct, och den var superläcker. Ville inte se fler. Kändes som om min stämning kanske skulle försvinna, att jag skulle börja tänka för mycket. Ser verkligen fram emot att få se bilderna i nästa vecka.

Imorgon kommer de och tar min m2b, svensexa dags... De vill att jag ska fota de första timmarna. Kul men lite annorlunda!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3