Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Gotland: Hihi, vad skoj! Och framförallt lite oväntat kanske? Har du börjat nyktra till nu?
Var det nån annan som blev hippad igår? Jag har bara fått lite hot om att jag inte går säker...
alltså skratta inte men jag kan ännu inte bestämma mig för vilken tiara jag vill ha.
Denna är mer som ett diadem
www.sunnys.fi/product_details.php ganska söt va?
tycker också om denna
www.sunnys.fi/product_details.php
finns massor vackra där men dessa är inom en bra budget mellan 150-250 kr. typ + frakt
Nu har jag nyktrat till Jisses vad sliten jag var igårkväll. Min m2b blev svensexad och jag med... Ett helt gäng med killar som satte på oss ögonbindlar och sopsäckar som jag trodde var genomskinliga...naturligvis hade vi bara underkläder på oss under. När vi kom fram var det svarta säckar...så inget syntes.
Väl framme hade de fixat en tävling mellan oss. Först var det vem som drack en öl fortast sedan schack utan betänketid, fyra i rad, kaplatorn, dansmatta, två låtar på singstar, vem som kunde sitta längst i bastun och till slut ut i snön i badkläder och den som gav sig först förlorade. Sammanlagt blev det 5-4 till min m2b lite irriterande... Efter det att vi käkat åkte alla killarna och min m2b vidare och hade svensexa utan mig. Men det var jättekul att vara med halva dan och det var jag inte beredd på. Synd bara att jag inte vann...
Tänkte på alla som gifte sig igår. Ska bli så kul att få höra om era dagar.
Gotland låter som att du hade en bra dag igår. Får du en egen möhippa oxå tror du?
Hur hade mannen det sen på kvällen, bakis idag eller?
Jag fick min hippa innan jul så det här var bara en bonus
Ja, idag är han väldigt trött. Har inte kommit ur morgonrocken än. De hade kört laserdome, boule på en pub, Hardrock och sen utgång. Han är trött men mycket nöjd...
Provade min klänning ikväll. Tror jag behöver en body eller korsett för att jämna ut. Bred över ryggen..
Vet ni var man ka hitta sådana för en som har stor byst?
Vilket är bäst body eller korsett?
En body håller väl inte in magen direkt utan det är nog en korsett du tänkt?
NK har mycket bra underkläder, vet att det finns en butik i Gamla stan som många rekommenderar + en i närheten av Biblioteksgatan (vet tyvärr ej vad den heter).
Jag tror på body faktiskt nu efter att ha tittat på missmary.se
Korsett är så mycket spets och strumpebandshållare som jag inte vill ha. Vill ha en shaper. Håller in allt utan att vara obekväm. Details borde oxå ha?
Ser att man kan beställa på Laredoute och Ellos, men det borde vara bättre att kunna prova först.
kolla min :)
Thailand08
Den var verkligen jättefin. Var har du köpt den och kostar?