• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Skottdagen2008

7 veckor kvar och blir mer och mer säker på att det inte blir någon hippa. Varenda helg verkar uppbokad av oss själva så om det väl blir en hippa så har jag väl bokat annat. Jaja, vad är en bal på slottet, det blir en svensexa i alla fall och min m2b vet att han kommer att få en då han inte gillar överraskningar och jag inte gillar att smussla i telefon så jag sa att jag pratar med hans kompis ang. sexan och han bör inte höra vad det är vi pratar. Det gick han med på.

• c t

Jag skulle vara glad om jag slapp en hippa! Jag vet att mina vänner kommer förnedra mig så mycket dom bara kan

• Skottdagen2008

Förnedring är bara töntigt tycker jag så om det blir en hippa för mig så hoppas jag att mina vänner tänker likadant.

c t skrev 2008-01-09 15:41:09 följande:

Jag skulle vara glad om jag slapp en hippa! Jag vet att mina vänner kommer förnedra mig så mycket dom bara kan
  • c t

Kanske var fel ordval av mig. Dom kommer iaf göra allt för att jag ska skämmas. Tex så hatar jag att sjunga och jag VET att jag kommer få spela in en låt.
    Ingen av mina vänner är snäll när det kommer till hippor

• Thailand 08

ct: Har DU varit snäll på andras hippor? ;)

• Skottdagen2008

Jag trodde du menade sälja pussar på stan och annan utklädning med kronor och slöjor och sånt.

Att sjunga ska jag ju göra på bröllopet så om någon skulle komma på den idén så får de nog höra att jag faktiskt både kan (enligt min sångpedagog) och tycker om att sjunga. Det hade nästan varit kul att se deras förvånade miner. Klart det får jag ju se på bröllopet när jag tar ton .

Däremot skulle jag inte vilja göra något som de vet att jag är rädd för som att dyka under vatten.

c t skrev 2008-01-09 15:44:07 följande:

Kanske var fel ordval av mig. Dom kommer iaf göra allt för att jag ska skämmas. Tex så hatar jag att sjunga och jag VET att jag kommer få spela in en låt.Ingen av mina vänner är snäll när det kommer till hippor
  • Thailand 08

Hahaa..tänkte väl det! synden straffar sej...Tur att ingen vet nåt om våra planer :)

• c t

Visst är det så!

HA! Man slipper inte undan bara för att man smiter iväg, vi har haft brudhippor för dom som trott att dom skulle slippa ha möhippa.

• Skottdagen2008

Föresten vem står på tur att bli fru? Denna tråd är ju för januari och februari och det känns som om tiden går vääääldans fort nu.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3