Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Jenny
Vi har lysning 1 månad innan bröllopet- nästa helg alltså.
Vi bjuder på Champagne och snittar
Gud vad skoj det lät Gotland! Och inte sjövilt utan en svensexa med stil! KUL!
Kikar bara in en snabbis! Numer är man då FRU!!!! Hade den mest underbara dag jag kunnat få i lördags, heeeeeeelt fantastiskt måste jag(vi) säge. Konstigt att dagen nu har varit men faktiskt också skönt. Skriver mer lite senare!!!
Grattis Bzzzz och vad roligt att höra att ni hade en fantastisk dag! Du får berätta mer sen, vore så kul att höra om allt.
Kollade vår lista och ser ut som nästa man på tur är:
080119 sarah81
(ingen upsatt på den 12 januari?).
Har inte hänt så mycket nytt på min front. Klara med framsida och menyer till festprogrammen nu (håller på med innhållet=gästpresentationerna för fullt).
Börjar bli lite stressad över att vår solist inte hört av sig på ett tag. Hon ska meddela oss namnet på den musiker hon tar med sig till kyrkan. Usch tänk om något strular...
Bzzz!! Vi längtar efter att få veta hur din/er dag var!!
här händer det grejor...en som gift sig redan. Grattis!
Själv fick jag en mini-möhippa i lördags...gruvar redan för den riktiga... Grabbarna hade svensexa. Varken jag eller Calle har nyktrat till än tror jag. Helt färdiga. pratade med fotografen nyss och det känns kanon allting..skönt att saker och ting börjar falla på plats.
fortfarande mycket kvar men det hör väl till. Vill att det ska bli februari NU!
Usch vad irriterad man blir.... Om man får klaga lite bland allt rosaskimrande glittrande moln också?
upptäckte att det inte bara var en som gift sig utan FEM stycken...Grattis igen
vad kul med en extrahippa Gotland De "stal" min gubbe från jobbet i lördags och hade svensexa. han var tämligen färdig då de kom hem med honom. Här börjar det i övrigt att vara smått panik , jag har båda mina småttingar sjuka. Vilket givetvis tar all min tid. och vi har en hel del småfix kvar.bla fick jag veta idag att ev ett par ej kommer för de gillarej någon av sambons bröder. Suck jag som hade klart hela bordsplaceringen och beställt maten... Fick dock den definitiva menyn i dag och jag är supernöjd. För 160kr/kuvert får vi. ~Meny~ Buffé Ötrmarinerad fläskfilé potatisgratäng Baconinlindad kyckling pastasallad med curry och morotsmix Västerbottenspaj Fetaostpaj Broccoli&baconpaj Tapas Ugnsbakad annanas med chili & choklad Tomat med mozarella, basilika & rödlök Pestosnittar Vitlökskräm Chilikräm Ädelostkräm Lingonsalsa Två olika grönsallader Melonsallad Bröd & smör Dessert Fransk chokladtårta med panatelles & grädde Citronpaj & grädde Bärblandning
Nej men vad hände med mitt inlägg? Hoppas nån orkar läsa i alla fall
Erkänner att jag endast skummat igenom det