Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Färg på klänning? vit
Tiara? Slöja? eller annat? funderar på pallat hår m nån slags lock samt tiara. Har lugg.
Övriga smycken? örhängen -ploppar
Något nytt, lånat och blått? blir nog en del av det där men inte nån peng i skon.man kan ju iofs tejpa en under haha.
Färg på skor? höga eller låga? vita med lite bredare klack så jag inte sprättar om kull.(finns bild i galleriet)
Blommor...liten nätt bukett eller stor?Färger? Liten nätt... jag funderar på kallor eller sedvanliga rosor i rött.
Något över axlarna? icke. har långärmad klänning
Håret, sminket och naglarna gör ni det själva eller på salong?
fösöker med allt hemma å använder korta lösnaglar jag hittade dem igår
pallat jag menar PLATTAT
oj.
Pannkaka:
Färg på klänning?
Ivory
Tiara? Slöja? eller annat?
Endast stenar i håret
Övriga smycken?
Örhängen och halsband i samma stil som hårsmyckena
Något nytt, lånat och blått?
Allt jag har på mig är nytt. Inget av det andra...
Färg på skor? höga eller låga?
Silverfärgade med stenar på. 5 cm klack.
Blommor...liten nätt bukett eller stor?Färger?
Blir nog en liten nätt, med röda kallor
Något över axlarna?
Nej. Men en vit pälsfodrad kappa för fotografering utomhus
Gör allt på salong. Har inte bokat nåt för naglarna. Hmmm, och de är ju jättefula.
Färg på klänning?
-bubbelgumsrosa
-Ev två små rosa/"diamantfärgade" spännen i form av fjärilar
Övriga smycken?
-Örhängen inte bestämt än. Antingen ploppar eller hängande blingiga saker
-klänningen är ny, lånat och blått har jag inte tänkt på än. Kanske ett blått strumpeband
-inte hittat än. Letar efter nåt på rean...Vill ha låga eftersom m2b är kort.
-liten rosa tulpanbukett
Något över axlarna?
-klänningen har ärm. Utomhus en pälskappa
-gör håret på salong, smink och naglar själv
En till fråga:
Vart åker ni på bröllopsresa?
Vi åker till Island
vi spar vår resa till början på sommaren... önskar oss den i present och vi är mitt i letande efter Lägenhet eller radhus nere i Gävle...
Q: Det jag har hittat på tills nu är: Svart bh och trosor. Lite roliga trosor med detaljer som knappar och rosetter. Tänker på närbilderna
Svart korsett med möjlighet till stayups även om mina lår inte är byggda för det...
Vita trosor, vit bh, även här med möjlighet till stayups och strumpebandshållare.
Vit lååååång slöja som jag har sytt ihop för tillfället. Tänkte att det döljer alltid en cellulit eller två
Bröllopsskorna och smyckena!
Några spetslinnen, kanske både med och utan bh.
Ah, nervöst var ordet men som sagt jag misstänker att man inte kommer att stå i en provhytt rakt upp och ned när man blir fotad så värre än så kan det inte bli
Vi åker till Kapstaden, Sydafrika!
Gotland08
Var ska du göra din SB?
Jag ska göra om några veckor men jag är JÄTTENERVÖS! Samtidigt ska det bli kul och en egotripp att få bli ompysslad och fotad. Förhoppningsvis kan de retuschera lite...
Färg på klänning?
Royal blå med silverbroderier och vita pälsdetaljer
Strasstiara med vita och isblå stenar
Övriga smycken?
Strassörhängen och en silverkjedja om halsen
klänningen är blå, det mesta är nytt, lånar silverkjedjan av mamma och har fått låna farmorsmors strassbrosch att hålla i hop sjalen med
blå stövlar med vita satinband som snörning, kilklack på ca8cm(älskar höga klackar)
Liten och nätt hårdbunden med kritvita rosor
Något över axlarna?
Enegenhändigt stickad sjal
Håret gör en av mina vänner, som är frisör. Hon snarare krävde att göra mitt hår
Smink och naglar gör jag själv..