• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Strawberryhoney

krage liksom runt hela halsen... en liten som går upp,svårt å förklara

• Qozze

Hehe, lite svårt att föreställa sig också. Ska du ha slöja också? Andra smycken? Välj den tiara som passar andra smycken och eventuellt kam till slöjan bäst - om klänningen är stilren kan man ju unna sig lite mer bling på övrigt. Bling på allt blir ju lätt lite väl mycket.

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2007-12-27 21:48:16 följande:
    Hehe, lite svårt att föreställa sig också. Ska du ha slöja också? Andra smycken? Välj den tiara som passar andra smycken och eventuellt kam till slöjan bäst - om klänningen är stilren kan man ju unna sig lite mer bling på övrigt. Bling på allt blir ju lätt lite väl mycket.
    Klänningen är ja den är rätt heltäckande och lite spetsar. Med ganska långt släp också.
    Ingen slöja. Därav att jag ville satsa på tiara. Kommer just därför inte att ha halsband eller så då den har en nätt liten spetskrage om halsen.
  • Qozze

Aha, då förstår jag bättre. Hmmm, undra om inte den andra tiaran kanske skulle passa bättre då? Till spetsarna då alltså. Svårt!

• Strawberryhoney

Ja jag velar hit och dit. Tycker om båda men jag gör inte med 2.

• ~vinterbrud~

Strawberry;
    spontant gillade jag nummer 2 bäst (den till höger som var mer kantig och blingar mest). MEN; beror nog helt på vad du ska ha på dig i övrigt. Svårt att säga vilken som är finast på.

Modig du är Qozze som gjort SB! Det lät väldigt roligt och lät som väldigt smakfulla bilder. De kommer garanterat uppskattas

Vi har träffat organisten idag och diskuterat IN- och UT-marscher. Han spelade massa olika alternativ för oss som vi aldrig hört förut. Jättekul att lyssna på men usch vad svårt det blev att välja! Jag vill nog iallafall ha den gamla klassiska Medelsshon IN, men verkar som sambon är inne på nåt annat.

Måste börja fixa med resten av alla trycksaker nu (bara drygt 4 v kvar). Har typ 150-200 program (vigsel och fest) att vika, stämpla och knyta band på. PUST!

• Skottdagen2008

Det där med hull, jag trodde att jag var nära målet innan det blev jul, men nu är jag över 2 kg plus igen på vågen och min torslette sitter lite tajt åt och inte perfekt som innan jul och jag ska fota SB om 2 veckor och då kommer jag t.o.m. att han mens, dvs uppsvälld också på köpet. Tur att det är mer närgångna detaljer så att man inte tänker på helhetshullet. Vilka smycken hade du, det som du ska ha på bröllopet? Jag har inte ens bestämt mig för det ännu, aahhh jag blir stressad.

Qozze skrev 2007-12-27 20:47:39 följande:
    c t: Mums, vad gott med champagne! Då lär ni ha så det räcker och blir över SB bilderna är inte speciellt närgångna. Jag har ju en del "hull" kvar fortfarande men det syns inte direkt. Det är vissa bilder som är detaljbilder, t.ex på en snygg kant i toroletten eller på trosan. Närbild på smycken eller så. Man har ju mycket att säga till om själv, komma med ideer och sånt. Tycker själv att bilderna blev väldigt smakfulla.
  • Thailand 08

ja jisses vad tiden går!lite mer än 1 månad kvar så åker vi iväg! Och klänningen är inte upplaggd än.Tänkte lämna in den på onsdag i nästa vecka...

• Gotland08

Skottdagen, jag har räknat ut att jag också har mens när jag gör min SB...och på bröllopet...Hur i he¤*vete har jag planerat. Nåja, allt löser sig! Som tur är är det inte ibörjan utan i slutet om det inte drar på sig ett par dagar...Börjar få lite SB ångest nu. Ska nu leta i garderoben efter spetslinnen och dylikt som döljer svullenheten.

Strawberryhoney, den högra var finast, tycker jag!

• Gotland08

Eftersom det börjar närma sig för fem av oss tänkte jag uppdatera oss på när vi alla gifter oss:

080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
    080105 Bzzz (Dalarna)
    080105 Trettondagsafton (Stockholm)
    080105 Wembi
    080105 jempan 0801 (Linköping)
    080119 sarah81
    080126 Qozze (Åre
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 FruKnas

080202 Gotland-08 (Visby
    080202 Vinterbrud-08 (Luleå)
    080202 Edli (Västra Götaland)
    080216 jennysnartfru (Stockholm)
    080216 ja2007 (Strängnäs)
    080216 Strawberryhoney
    080216 Aroma (Gällivare)
    080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    080223 Akvavit (Dalarna)
    080223 Snöbrud08
    080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    0802?? Snöflinga76 (Kiruna)
    080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)

Kan inte fatta att det är så kort tid kvar...

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3