Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
~vinterbrud~ skrev 2007-12-20 21:42:53 följande:
Tjejer, har ni någon bra länk med frisyrbilder. kan inte hitta dem.
I våra ringar står det "NN för alltid". Vi funderade ett tag på vad vi skulle skriva men det kändes bäst.
jennysnartfru: Har tyvärr inte kvar länken, men det finns nån sida med massor av frisyrer (tar lång tid att ladda), kanske nån annan har kvar den?
Jag har föresten fått några uppdrag inför festen av tärnorna (svara på en massa frågor samt skriva en text om m2b till en känd sång). Vet inte riktigt vad de ska använda det till men skulle gissa på festprogrammet... Fast det känns fortfarande som om det är lång tid kvar. Har inte ens haft vett att bli nervös än...
Strawberryhoney: Du har nog rätt när det gäller var man ska ha ringarna. Fast vi har bara en ring (har inte förlovat oss, i alla fall inte med ringar) så för oss blir det inga problem
Aj då, vad trist att inte ha någon förälder kvar i livet. Men jag förstår din mamma, som det känns skulle jag nog också fortsätta ha ringen i sånt fall. Vigselringar är ju oftast så snygga också att man kan bära dem ensamma utan att det gör något.
Har alla fixat ring redan (eller redan...vissa har ju en månad mindre på sig än vi ) jag provade en ring i lördags när vi var och julshoppade. tror jag hittade rätt på en gång.
Vi har inte ens bestämt meny eller fotograf än. Vigsel och festprogrammen får jag fixa i januari. Känns som om jag har massor kvar. Vet inte ens hur jag vill ha festprogrammen än. Våra låtar i kyrkan är inte ens bokade och församlingen har inte fixat deras schema för februari så vi vet inte vilken präst eller kantor vi får...känns som om vi har fastnat lite, allt står still nu
Ja, det kan jag förstå. Och speciellt när man ska gifta sig, då vill man ju gärna att de skulle ha kunnat vara med. Har din m2b föräldrar i livet som du trivs bra med då?
Jag måste nästan erkänna att jag nästan trivs bättre med hans föräldrar än med mina egna. Men de är så himla goa och avslappnade också. Mina kan vara väldigt tillgjorda ibland och det kan vara lite jobbigt. Men jag ska inte klaga, de finns ju åtminstone...
pannkaka: det tar ju inte så lång tid att fixa såna saker när man väl får tag på rätt folk. Jag tycker inte att du behöver vara orolig, det kommer att lösa sig. Du har ju två månader kvar (gott om tid )