Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Låter som mysiga föräldrar. Och du, om de kunde se dig på er stora dag så skulle de säkert vara superstolta över dig! *stor kram*
Vad skönt, då vet du ju att de kände varandra och att de gillade ditt val av karl. Jag tror i alla fall att jag skulle ha funderat vad de hade tyckt om m2b ifall de aldrig hade hunnit träffas. Bra val att ha vigseln i den kyrkan, då finns de ju i närheten i alla fall. Och det är så fint på vintern med snö&frost, ni kan ju passa på att tända ljus på deras gravar innan vigseln om ni vill göra en extra gest just för dem.
Vi har hängt ihop i 5 år nu och har två små tjejer. Fast vi visste nog också från början att det skulle bli bröllop nån daf, bara det att barn, hus och annat hann före... men nu så!
Coolt med samma präst för allt och kunna dra nytta av det, blir värsta familjeprästen!
Nä, nu får jag faktiskt ta och försöka slita mig för ikväll, trots att man gärna skulle kunna sitta länge till Ska upp tidigt i morgon för sista arbetsdagen innan man får lite jul-ledigt (har massor att hinna med, vet inte hur det ska gå). Godnatt!
God Jul på er sötisar! Åker bort över julen och kommer nog inte hinna kika in här!
Kram C T