Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Då satsar jag nog på nr 2 tror jag i tiara.
Nu har vi bokat präst och vigselsamtal. Den 7 februari kl 18 så skall vi träffas. Wiie spännande.
Alltså jag menar den som har mest bling.
Nu har vi fixat kläder till min m2b. Det blev svartfrockcoat, svarta byxor, grå väst och mönstrad silvergrå pastrong. Så snyggt på honom. Ytterligare en sak att bocka av i listan
Jag bannade mig själv för att jag inte lagt bröllopet innan jul konstigt nog så gick jag ned 2,5 kg. Har aldrig hänt förut...
All stress har väl gjort att julmaten inte har hunnit fastna ...haha. Har massor kvar att göra känns det som och allt är stängt eller så är det långa köer överallt när man ska göra sina inköp...tänkte hinna få klart allt snart så man kan slappna av lite sen. Åtta veckor kvar!
Gotland: låter som våra m2bs ska ha samma outfit
Gotland08:
Om du vill ha en komplett lista på alla oss så får du lägga till mig 29/1 (Ishotellet, Jukkasjärvi)... även om jag inte hinner vara inne här hela tiden... =)
Och mej oxå 14/2
Det är väl bara att kopiera listan å skriva in sig själv. Det gjorde jag
Hej allihop!
Ett tag sen jag var här nu. Har varit sjuk mitt i allt julfirande och bröllopsplanering. Nu har jag i alla fall beställt tid för SB och köpt smycken. Vad tycker ni tjejer, ska jag ha hängande örhängen eller "knappar"? Båda är gjorda av kristaller och glittrar mycket. Håret ska jag ha uppsatt ganska stramt och jag ska inte ha halsband. Klänningen har kristaller runt halsringningen.
Jag gillar också ploppar bättre egentligen. De hängande är inte så stora och jag tänkte att de kanske är fint med något mer eftersom håret är så strikt.