Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Åh, vad kul. Vill också göra sb men har inte kommit mig för att ringa någon fotograf än. Hade varit bra om man kunde ta det samtidigt som klänningen i Gbg. Min klänning är också strl 40 och jag har 34-36. Är korsettsnörning i ryggen som nu går omlott.
Jag bokade tid för typ 2 månader sedan och det var mycket svårt att få tid så önskar du fota kontakta redan nu.
God Jul på er alla i efterskott! Har sitter en som också gått upp 2 kg och gör SB om lite drygt en vecka...Nåja det är som det är!
Drömmer ganska mycket om bröllopet nu och misstänker att det är alla lösa trådar som måste knytas ihop för att jag ska lugna mig lite.
Q, har du fått se bilder från din SB än?
Gotland08:
Var gör du din SB och vad ska du ha på dig. Vad är dina idéer?
Hur kommer era vigselprogram se ut och vad står det på framsidan?
God fortsättning efter julen!
Har faktiskt inte vågat väga mig efter julen än, men jag har å andra sidan korsettsnörning på min klänning så det spelar ingen roll om jag går upp några kilo
Skottsdagen: vårt vigselprogram ser nog ut som de flestas (som gifter sig i kyrkan)
Framsida:
Våra namn
Datum
Namnet på Kyrkan
Insida:
på ena sidan står namnet på prästen, organisten, solisten, tärna och marskalk
på andra sidan står själva vigselprogrammet
Jag kommer att göra min SB på ett hotell i Stockholm. Fotografen har bokat ett rum med stora fönster. Kläder, hm...ska ut och prova på lördag tror jag. Dessutom ska jag sy en lång slöja i dubbla lager. Har sett det på fler bilder och det är snyggt. Döljer kanske de flesta groparna
Vigselprogram har vi inte! Vi är ju utomhus och det känns lite onödigt.
Hej på er!
Bara ett litet kort mess - nu är det fullt upp! Imorgon ska jag på prov make-up och kolla frisyren och sedan blir det att shoppa champagne glas...'
Hoppas ni alla hade en härlig jul och att alla förberedelser går bra, bara 8 dagar kvar här nu!
Åh, vad spännande Abbie! Ha en underbar sista vecka
Hej alla, hoppas ni har haft en bra jul! Jag har inte heller vågat väga mig efter julen, men nästa vecka ska jag kolla (sista invägningen innan bröllopet). Har dock inte frossat så mycket godis, men desto mer vin och glögg har det ju blivit
Gotland: Japp, jag har sett dem - de var jättefina! Ska bara välja ut vilka jag vill ha till boxen. Fast det är inte så lätt att få tid att kika utan att m2b ser...