Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Ja, så var man här inne igen........ hur kan det komma sig att man nästan blir besatt av denna sida?
Egentligen ska jag sitta och skriva en rapport om svenska språkets historia med fördjupning om tvåspråkighet och halvspråkighet men likväl sitter man här inne. Blir GALEN!!!!!
Kanske för att det är roligare med att planera än att plugga kan ju vara en av anledningarn.... suck suck!
jo känner ien mig!!! :) ofta jag borde göra annat men hamnar här iallafall :) har gått en timmas promenad med barnvagnen äter nu lättfil med dinkel musli, är det nån som har koll på huruvida fil är nyttigt eller ej i bantnings sammanhang alltså :)
jo känner ien mig!!! :) ofta jag borde göra annat men hamnar här iallafall :) har gått en timmas promenad med barnvagnen äter nu lättfil med dinkel musli, är det nån som har koll på huruvida fil är nyttigt eller ej i bantnings sammanhang alltså :)
Min kompis var med i "du är vad du äter" och hon sa att A-fil "skulle" man minsan äta. Men fråga inte varför för jag har ingen aning
hm så mycket olika bud från alla håll... i mitt fall är nog a och o att hålla mig borta från socker.
Ja, vsst är det jobbigt först kommer den ena och säger så, sen kommer den andra och säger si, och inte nog med de sen kommer den tredje och säger något helt annat....
Jag har ju då problemet med när, vad och hur jag ska äta innan och efter träning samt när man ska äta men jag har en uppföljning på gymet snart och de borde väl veta, tycker jag
har gått bra idag, ätit helt ok och rört på mig bra.
Canon
Inte för att grusa dina förhoppningar men min son är 10 månader och jag har fortfarande kilon kvar men alla är ju olika som tur är det största promblemet är ju att man inte får banta eller dieta när man ammar. Men å andra sidan så ammning tillsammans med bra mat ingen skräp mat och dagliga lång promenader kan nog vara lösningen, det är i alla fall så jag tänker göra från dag ett när vi skaffar nästa barn
Jag hejar i alla fall på dig och med rätt beslutsamhet är inget omöjligt
Annars har dt gått ok idag jag har rört på mig hyfsat och ätit bra, lagade till och med ordentligt middag fast jag är alldeles ensam hemma, har annars en tendens att hamna i mackträsket
BORTGJORD!!!! ONT I KROPPEN!!!!
Skulle vara lite hurtig idag och först köra ett pass i gymmet och sedan gå och gympa en timma på F&S...
Å jag körde mitt gympass och sen gick jag och skulle gympa.
Väl inn i salen säger människan:
Hej och välkommna till styrka bas. Detta är ju ett styrkepass med väldigt lite kondis.........
URK jag är död och man vill ju inte bara vända på klacken och gå så jag stod snällt kvar....
Visade sig när jag kom hen att de inte skrivit ut på schemat vad som är gympa och vad som är styrka, så det var ju inte så smart gjort av dem tycker jag....
Ville bara dela med mig........