Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Hej!
Här kanske jag också passar in? vill gärrna gå ner några kilo gifter oss inte förän -09 men skulle gärna villja vara klar till sommaren då det börjar bli dags att titta på klänning:)
Har en liten fundering kring Äppelcidervinäger? är det någon som provat eller vet om det är värt att använda sig av?
Äppelcidervinäger smaker ju skit men ökar förbränningen eftersom det är så surt och hjälper magsaften att bryta ner maten.
En hutt äppelcidervinäger med måltid är alltså toppen.
Däremot ska man tänka på att INTE dricka till maten, då detta spär ut magsaften och slöar ner nedbrytningen. Detta visste inte jag men det är ju ganska logiskt! Man ska alltså dricka mellan måltiderna, inte vid måltiderna för att maximera ämnesomsättningen.
Grrrrrr skrev ett megalångt inlägg som såklart inte kom med...
Men jag ville bara berätta om hur duktiga jag varit idag
Promenerat i två timmar, raskt med vikter kring anklar och handleder med stavar. Har såååå ont i kroppen. Sååå skönt
Imorgon är det vila och i övermorgon simning.
Börjar med nutrilett imorgon. Inte för att jag tror på såna metoder egentligen men de hjälper mig at tkomma igång, sen trappar jag ner dem med vanliga måltider. De ger ett snabbt första resultat som peppar.
Däremot tror jag inte alls på att använda dem för permanent viktminskning för man går ju upp allt efteråt om man inte trappar ner i sakta mak coh sedan håller sig till sina nya vanor. Men för mig är de ett jättebra hjälpmedel med själva motivationen
Tack allihop för era välkomnande ord nu när jag äntligen orkade, våga mig in här igen, fniss
Hur är det med era karlar? vill dom oxå gå ner i vikt?
Min har kom på igår att han behöver gå ner lite på 1 månad!
Jag har ätit äppelcidervinäger i tablettform. Tyckte nog att det gav lite effekt, ska köpa det igen nu=)
Något annat som är väldigt gott och verkligen sätter igång förbränningen är annanas! Delade en med min mamma igår, mums=)
I februari ska jag och min tärna ha en extrem-nyttig månad där inga synder är tillåtna. Då ska vi även köra detox, tabletter som rensar ur slaggprodukter i kroppen! Körde en sådan kur precis efter sommarens alla godsaker och det gör nytta. Man ska dricka väldigt mkt vatten samtidigt så det blir mycket spring på toa, men det är skönt att rensa kroppen lite!
thailand 08:
min blivande man har tänkt att gå ner ca 10 kg till vårt bröllop den 9/8. Fast han kör väldigt mkt styrketräning nu så han tappar nog mer i mått än i vikt! Men lite muskler är ju aldig fel=)
Nilia
det har jag oxå tänkt göra... köra detox alltså... vilka preparat är det du har använt? Kan du rekommendera nåt?
Vet att det finns många detoxkurer man måste fasta när man äter, men det vill jag inte ha. Finns ju många såna kurer idag där man inte behöver fasta.
vilken typ körde du?
Thailand 08
japp min sambo tänker oxå gå ner ett par kilo till bröllopet. Han har ju inte så många kilon som jag, men runt 5 kg skulle nog inte vara fel.
nilia: Läckert med muskler.min har sina kvar som tur är men har fått mage ( stackarn)
Kanske för att jag kallade honom för min lilla knubbsäl i helgen som han kom på att det måste åtgärdas?