• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Little Nikki
    tonårsmorsa skrev 2008-01-15 23:35:12 följande:
    Att öka förbränningen med hjälp av olika livsmedel ger nog ett ganska marginellt resultat. Men till viss del kan man höja förbränningen genom starka kryddor (chili), senap, ingefära etc. Viktigast är ändå att se till sambandet kaloriintag och kaloriförbrukning. Här är några bra och hållbara tips:www.tasteline.com/default.ns
    ja precis - de viktigaste e ju att man håller diet å träning - de andra e bara grädde på moset typ - när man håller såna dieter som min karl gör så blir de tydligen väldigt viktigt med de där pyttesmå grejerna - de e nog inte lika viktigt på oss vanliga dödliga som inte ska ställa upp i tävlingar i kroppsfysik!
  • Thailand 08

Mitt förra inlägg var till nikki *s*
    Nilia: jag o gubben retas bara med varandra-bara för att han slutade träna efter vi flyttade ihop o jag började.jag var mager o spinkig men nu har jag fått muskler+ gått upp några kilo

• Little Nikki

Nu håller jag verkligen tummarna för att det här hemska vädret blåser över i natt - sådääär intressant å gå ut å gå i detta pissväder måste ja säga!

• nilia

Haha samma sak här=)

Thailand 08 skrev 2008-01-15 23:40:30 följande:

Mitt förra inlägg var till nikki *s*Nilia: jag o gubben retas bara med varandra-bara för att han slutade träna efter vi flyttade ihop o jag började.jag var mager o spinkig men nu har jag fått muskler+ gått upp några kilo
  • Thailand 08

typiskt karlar!!! tränar när dom är singlar o slappar när dom fått napp.jag har sagt att jag fortsätter för min egen skull i första hand och sen nr 2 att jag vill behålla den jag fått

• surran1986

Hej!
    Jag ska föda barn den 25mars är det beräknat och ska gifta mig den 2 augusti så däremellan måste jag fixa vikten och lite på sambon också som är skengrvid ;P

• Thailand 08

surran1986 : Det blir dom! och efter 30 är dom skendräktiga för jämnan *s*
    skämt osido GRATTIS o lycka till :)

• Godisråttan

Gick inge bra igår. Åt popcorn och fazer mint Ikväll ska jag träna och köra löpbandet fast jag har ont i benhinnorna Inge kul!

• Godisråttan

Vad gnällig jag lät
    Ni andra är verkligen jätteduktiga!

• tobiasochlinda

hej hej, oj va alla hunnit skriva mycket! själv tycker jag nog det går ganska bra, det regnar och blåser idag, men jag tänkte försöka gå en promenad iallafall.

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!