Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
tråkigt att du hamnade på akuten, man tycker ju att dom kan bjuda på frukt när man oftast måste vänta i flera timmar.
Själv är jag riktigt taggad att motionera och äta bra. Vill ju känna sig fin till bröllopet, idag har jag varit ute och dragit barnen på pulka det är a*jobbigt. och så tränade jag ca 10 min på orbitracen.
jo man kan tycka det... men det kostar väl för mycket. har förtom kex chokladen på akuten ätit okej hittills. är orbitracen bra??
Oj vad ni hunnit med är ...
Idag på fm skottade jag 2 dm snö från vår gård(ont i ryggen fick jag) och på em gick jag 70 min. med barnvagnen på snöiga vägar ,så idag känns det som jag gjort rätt för mig...
jo jag gillar den, önskar bara att den var lite tystare. Den är köpt på jula och är väl ingen höjdarkvalla, en kompis har en eller flera modeller värre den gillar jag bättre.
men den fyller sin funktion.
Vad är bra nivå att springa på om man kör på löpband?1h 1 mil?
ikväll ska jag och min mor cykla, ska bli skönt att komma igång med något nu när jag inte kan promenera.
Gog morgon god morgon!
Här har ni en som verkligen har lyckats den här veckan!!!!!!!
Vikt:67,2 (-1,6 kg)
Midja 76 (-1 cm)
Höft 93 (-2 cm)
ÅÅHHH jag e så glad! Ska nog fortsätta som jag gör nu för någonting måste jag ju göra rätt!
Nu är det bara 7 kg kvar!!! De måste man väl hinna gå ner på 3 månader tycker jag.
Sen jag började här (fast i förra tråden) så har mitt midjemått minskat med 6 cm och höfterna 5 cm. Vikten har jag inte skrivit upp från början men den låg på ca 72-73 kg.
Det känns så himla skönt att kunna sitta här och få råd och peppning oas om det går bra eller mindre bra.
Men det som känns bäst är att jag mår så bra av att gå till gymet och att äta rätt. Tänkte från börgan när jag köpte gymkortet att jag skulle få tvinga dit mig själv, men inte och min blivande har sagt att han har märkt stor förändring både i humör och självförtroende på mig!
Ville bara skriva av min glädje och hoppas det går bra för er andra oxå idag!
Stort Grattis Dreams!
Jag glömde såklart att väga mig, och nu har jag precis satt i mog en ganska stor frukost. Det får bli i morgon i stället.
Tack Nusse!
Lycka till imorgon!!!
Vi gjorde vår veckovägning igår. Har gått hur bra som helst den här veckan. Sambon hade tappat 1kg och jag 0,8. Nu gäller det bara att fortsätta som vi börjat.