Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Jag är bjuden på släkt middag idag :( hoppas jag kan stå emot värsta sockerbombarna iallafall. ska försöka äta nyttigt nu innan och röra mig ordentligt.
2e advent skrev 2008-01-12 09:36:30 följande:
ja iallafall när man tränar upp hästar och så så ska dom ju ha vila iallafall nån dag i v och den dagen så bara skrittas dom, så det ligger nog nåt i det, kanske du ska ta en lugn promenad bara idag.
Idag är min "vilodag" men jag ska gå en lååång promenad, alltid skönt med frisk luft! Annars så har jag varit på gymmet 4ggr denna vecka och sprungit och tränat styrka. Har världens träningsvärk.. jobbigt att röra på mig, men ändå lite skönt=)
Det känns ju att man har tränat iaf!
Välkommen alla nya i tråden!
Idag e min vilodag! När jag gick upp å kolla spegeln idag så blev jag tokglad. Mina lovehandles är så gott som helt borta! Jag gick ut å pussa på min man å sa tack - hade de inte vart för hans råd så hade de ju inte gått så bra. Kul när det syns att de hänt nåt. Kul att det funkar trots min kassa sköldkörtel! Antagligen var jag väl inte tillräckligt nyttig innan!
Gud vad härligt! Vad bra du är!!
Mina lovehandles sitter där de sitter, jag har en lång väg kvar tills mina är borta. Men det skall gå!!
I dag blir det promenad & en massa grönt thé!
Little Nikki skrev 2008-01-12 12:20:00 följande:
jag har syndat igår och idag, är kanske lätt att övertala =(
Vad har du syndat med i dag? *nyfiken*
I går var första gången som jag var på kalas sedan jag slutade med godis/kakor/snacks/mm. Jag sa NEJ till allt onyttigt i går och drack bara kaffe, vatten och cola ligt. Ingen tog illa upp, för de vet att jag försöker gå ner i vikt....
Har du mkt som du vill gå ner?
Vad duktga ni är allihop. Vi ska gifta oss i maj och jag har en hel del kilon som måste bort.
Problemet är att jag ger upp så fort när det inte märks nån skillnad direkt.
Dessutom är jag mammaledig hemma med tre barn 7,5år 5år och 8 månader så det är väldigt svårt att komma ut.(bild i mitt galleri)
I torsdags var jag ute och gick med barnvagnen i 1,5 timme i klibbsnö så det var jobbigt men kändes superbra sen.
Det är ju oxå så lätt att komma med ursäkter för att inte rörap sig.
Har gått på gympa 2 dagar i veckan tidigare och ska försöka börja igen till veckan.
Alltid något...
Glömde en sak Den 8/2 hämtar vi en valp så då är det där med promenader dagtid kört!!!
Behöver ju vara ute med den men det blir ju liksom inte motion.
Så har jag så dålig karaktär , har jättesvårt att låta bli att gå och "skåpäta".
Nån som kan hjälpa mig med tips är jag jättetacksam!!!