Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Sprang på löpbandet 35 min idag också
Vi har börjat köpa quornfärs (2% fett) istället för nötfärs. Jättegott! I kväll gjorde vi egen pizza med quornfärs med tacokrydda och vitlök, fefferonis, ananas och 17% ost.
Jättegott & nyttigt...
ja just det ja - glömde skriva att ja lyfter skrot två dagar i veckan med.
little Nikki
Vad duktig du är!Tufft matrschema och värstingpromenader!Då försår jag att det går bra!Hur mycket har du gått ner?Jag började också 2 jan och so far -1,5 kg.
AAhhhhhhh!
Skulle ha gått och tränat nu på morgonen men vaknade med halont och inte bara lite utan mycket ont!!!
Blir så irriterad när jag inte kan/får träna. Det har blivit som en drog för mig. Och inte bara för att gå ner i vikt utan jag verkligen ÄLSKAR att träna nuförtiden.
Jaja får väl bli soppa för mig resten av dan....
Grattis Little Nikki - kul med så snabba resultat, du verkar ruskigt motiverad!
Hmm...är det bara jag som inte har någon lust att väga sig i morgon..har en känsla av att jag har gått upp. Jag har ändå skött mig hyfsat i veckan tycker jag, det viktigaste är att jag bara ätit godis på lördag. Mindre bra har varit att jag har ätit lite onyttigt på kvällarna och att jag inte hunnit träna )jag hade dessutom monsterträningsvärk efter boxningen som satt i tre dagar efteråt). Lite att jobba på nästa vecka, den här veckan betraktar jag som en startvecka.
Nu ska jag äta min ganska nyttiga frukost bestående av surdegsfralla med valnötter och mager ost, ett glas mjölk och en halv grapefrukt.
Har ett bra träningsprogram ( hantlar + gummiband mm)som jag kör må,ons, fre+ 50 situps tis o to
Nusse
Bakar du brödet själv?
igår var det som sagt middag och inte fullt så onyttigt som jag trodde, men det blev risalamalta och några godisbitar, lusse bullar mm. sen på kvällen lite jordnötsringar, men jag gick en promenad på lite mer än 60 min så det var väl inte helt katastrof och jag lät trots allt bli choklad. så nya tag idag!! satsar på en lång promenad och vanliga arbetet. ska bli intressant att väga mig imorgon!