Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
little nikki
tack det kändes jätteskönt att höra!!! idag ska jag mest åka runt på en massa möten, se om jag hinner få till en lång promenad, bli kanske till kvällen om jag inte är för trött.
Inga problem tobiasolinda! Jag undrar varför man konditionstränar egentligen i sammanhanget. E det verkligen viktigt att få bra flås om man i sitt vardagliga liv ändå inte behöver det? För viktnergång är det ju ändå onödigt menar jag...
Little Nikki:
Då jag har varit rökare i 13 år så behöver jag verkligen få upp flåset. Har känt att jag inte har orken att leka kull osv ute med mina barn i parken. Iallafall äldsta dottern, den yngsta är ju bara 10 mån, men snart blir det till att jaga henne med!
Nu har jag hållt upp i 1 1/2 vecka med rökningen och jag känner en klar förbättring med orken. Förutom att jag stupar i säng kl 22 istället för 24-01!
Samos: Jag tackar för tipset. Förstod precis vad du menade. Därimot kan jag ingenting om bra/dåliga kolhydrater men jag förstår iallafall att de ska förbrännas.... hihi.
Det förklarar även varför min "handledare" sa att det var bra att ta ett gympapass efter styrkan men då trodde jag att det hade slagit slint någonstans så jag tog nog ite det på allvar.
Jo det är ju självklart bättre att köra uppvärmning först sedan styrka sedan kondition MEN för mig funkar det bäst att ta det som för mig är jobbigast först och det jag prioriterar. Jag har mycket muskler redan och behöver gå ner i fettmängd så för mig är löpning prio 1 och nu har jag gått ner 1,5kg på 1,5 veckor
Godisråttan: GRATTIS! Vad kul när man ser att det händer saker på vågen!
Men jag funderar lite på när man ska sluta titta på vågen och bara mäta? Tränar man styrka men förbänner fett går man väl upp lite i vikt elller går man ner sålängen man tappar fett?
Nu har jag iallafall bara 7,4kg kvar innan målvikten så det ska man väl klara innan april, tycker jag!
Ja 2 cm i midjemåttat har jag minskat också Tror vin är bra att sluta med
Vin är ju "tyvärr" inte boven för mig... Älskar vin men dricker bara nångång varannan månad. Har vuxit upp med en grovt alkoholiserad pappa som snodde sprit av mig och inte tvärt om som det "ska" vara i tonåren.
Även om det inte kommer att hända så är jag livrädd att jag ska bli likadan.
Min bov är sötsaker... men mest lösviktsgodis...! Äter inte ofta men när jag äter kan jag inte sluta:(
Oj vad det händer grejer här inne tittade in vid 18 igår och nu hade jag två hela sidor att läsa.
Som någon sa tidigare så verkar alla verkligen jättepeppade, känner mig själv väldigt duktig då jag igår skulle ha lite mysdag och hade bestämmt mig för att ta det lungt men på kvällen när jag tittade på stegräknaren så var jag långt ifrån mina 10 000 och då snörde jag på mig skorna och gick ut på en promenad så jag kom upp i mina steg ändå fast jag från början hade tänkt strunta i det.
Misstrixie
Gud vad roligt att ha hittat sin klänning eftersom min sambo inte har friat än fast vi typ har bestämmt datum och allting ändå så får jag bara smygsurfa lite än så länge
2e advent: Det är ju jätte duktigt!!!
Själv gjorde jag tvärtom... Men bara för att jag ligger efter i skolan (pluggar på distans)
Men ikväll blir det ett tungt pass istället