Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Min kille säger att när man börjar träna hårt som jag efter en lång vila så går man upp minst 1 kg första veckan. Tror det blev vätska i musklerna eller något..Kan detta stämma?
Fråga på
Just nu så mår jag bättre, men äter fortfarande min medicin & går regelbundet hos min ortoped. För några evckor sedan så hade jag så ont så att jag fick kortisoninjektioner i mina knän. Gjorde tokont de första tre dagarna men nu så känns det så bra så jag inte vågar tro att det är sant !
Little Nikki skrev 2008-01-08 12:56:13 följande:
Godisråttan: Japp, det stämmer att man lägger på sig i vätska. Just det kan ju göra att en del känner sig besvikna och otroligt omotiverade då det påbörjat sitt "nya" liv och därmed slultar träna. Men alla vet ju egentligen att man inte kan förvänta sig enorma förändringar över en natt. Meen... det spelar väl egentligen ingen roll hur många ggr man hör allt det här.... Man blir otålig ändå, iaf jag.
Jag har hållt mig borta härifrån ett tag. Dels har jag kännt mig ganska omotiverad. Funderar på att gå till en läkare för att kolla upp att allt är som det ska med min sköldkörtel. Och dels har jag börjat ett nytt jobb, vilket tagit en del ork och tid. Men nu rör jag iaf på mig 3-5h varje dag... cyklar och springer i trappor Har puslklockan på mig och den visar runt 1500kcal förbrända varje gång. Man tycker ju att vikten borde börja kila neråt iom detta. Jaja... vi får väl se.
Alla ni andra ska ha en enorm eloge iaf!!!! Ni kämpar på som attan!!!! Superbra jobbat!
Samos det är ju skitbra rent ut sagt att du springer i trappor och så så länge! Det tar nog ska du se!!!
idag har det varit en bra dag! har varit på jympa istället för aerobic (hade kollat fel) och jösses va dålig kondis och kordination jag har, men de var kul iallafall. Har ätit nyttigt och bra och gick en prommis på fm på ca 30 min. ska ut och mocka och plocka in hästar nu.
Nej, men man blir vigare o starkare ju mer man kör . Älskar pilates. Speciellt framför ett bra tv-program.
Gäääsp... har suttit uppe och jobbat jättesent utan att småäta någonting, känner mig duktig.
Pilates är otroligt bra tycker jag, man får en kick av att effekterna märks så snabbt. Man känner sig smidigare, starkare och får bättre hållning. Lär man sig några övningar så är det lätt och bekvämt sen att köra dem framför TV:n, som GME76 tipsar om. Och en annan fördel är att det KÄNNS inte att man anstränger sig så mycket som man faktiskt gör, men kroppen får sig faktiskt en riktig genomkörare.
Vad ni kämpar bra allihopa!
Ps - nu ska jag ut å gå mina 90 minuter i blåsten - blä... Tom hundarna verkar skeptiska till att vilja gå ut för dom har inte kommit ner för trappan än å dom brukar stå å hänga på låset på morgonen.....
bra kämpat Nikki!