Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
I dag kom jag i håg att väga mig! Eftersom jag inte kommer i håg vad det blev sist får detta vara mina startvärden.
Vikt 60,6 kg
Midja 66,5
stuss 96
I dag har jag så mycket träningsvärk att jag omöjligen kan träna...
ush vilken träningdvärk jag har efter jympan igår. Idag ska jag försöka ta det lugn och bara gå. samt göra mitt vanliga göromål, sen ska jag äta nyttigt! Jag har aldrig provat pilates eller ens vet vad det är! är det typ som yoga eller?
min syster hamnade i ett allvarligt drogmissbruk för ett par år sen, och hon säger att det är inte värst första dagarna man ska ta sig ur det utan vid 10-14 dagen är det värst och risken att man faller tillbaka störst. tänkte att det borde ju gälla även vid socker, men vet man om det så är ju chansen att man står emot desto större! vi ska på släkt middag på lördag, jag vill nästan inte gå för att jag vet att det kommer serveras massor av efterrätter! men om jag förbereder mig mentalt redan nu så kanske det inte är så svårt att säga nej tack.
jo, det är inte kalorierna jag är rädd för utan att fastna i sockersuget igen, nu har jag klarat mig 2 v men jag VILL INTE trilla dit igen, och jag har fortfarande sug i affärer och så, så jag är mer rädd för det, att man äter onyttigt en dag är precis som du säger bara att äta nyttigt till lunch och kanske gå en extra lång promenad. men sockersuget......
Hoppas det är nåt äcklgt! :)
Nu e ja tillbaks från promenaden. Fick en sån garvis åt min ena hund innan vi skulle gå. Hennes ras är sannerligen inte några smarta djur - typ tvärtom - hon är riktigt dum men så ibland så verkar det som om kopplingarna i hjärnan fungerar. Vi stod på altanen och skulle precis till å gå när en ordentlig vindpust tog tag i oss. Lilltjejen stannade upp för två sekunder å tittade å sen vände hon på klacken å sprang rakt emot väggen där hennes rosa täcke hänger och körde upp huvet i det! Hahaha - gissa om jag blev förvånad! Lite OT jag vet men ja va bara tvungen att få berätta de för nån.
tobias å linda
Går du någonting på morgonen? En väldigt märklig effekt av mina väldigt långa promenader är att jag faktiskt inte är godissugen alls. Det va inte så när jag gick 60 minuter men nu e det så - vet inte om det kan bero på kosten också kanske - jag hade tidigare socker i kaffet på jobbet å käka smör på mackan å sånt. Nu får jag inte ens äta mackor - jo pumpernickelbröd har mannen godkänt! Det va ganska gott faktiskt!
nej, mornarna är så stressade, hästarna ska morgonfordas dotter iväg till dagis mm så det blir nästanaldrig, men jag har tänkt att jag ska börja :) däremot har jag slutat med honung i teet och så och det har jag inte tidigare gjort när jag lyckats hålla upp med godis, och nu tycker jag närtan det blir för sött med honung i teet så där ser man va allt sånt där bara är en ovana!
Gud vad du är duktig little Nikki skulle aldrig orka upp på morgonen så där i och för sig blir jag fortfarande väckt av min son minst en gång varje natt och måste gå upp och göra välling då så jag kanske ligger lite efter i sömnen men en stor eloge till dig!!
Angående det där med sockersuget så intalade jag mig själv igår när jag var i affären att jag var jätte sötsugen men tänkte då att jag inte skulle köpa godis utan köpte istället lite torkad frukt men efter att ha hållt upp i 9 dagar så tyckte jag att det var alldeles för sött med till och med det så jag åt bara jättelite och sedan ville jag inte ha mer. Då kände jag mig verkligen jätteduktig
Kör vi invägning fre eller mån tjejjer?mån är det va?