Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
2e advent
Men är ni förlovade?Det betyder väl att han har friat eller?förvirrad..
Godisråttan:
Jag är förlovad men han har inte friat...än. Vi förlovade oss samma dag som dottern döptes och sen har det bara rullat på med datum och planering.
Men jag hoppas fortfarande att han ska fria på "riktigt" innan bröllopet men han är inte särskillt romantisk så jag kommer nog att få hoppas ionödan, tyvärr!
2e advent,
Jag tycker DU kan fria annars! Jag önskar ibland att jag hade fått chansen att fria för jag vet att jag hade kunnat göra det jättefint och romantiskt. Inte för att hans frieri inte var det! Men det hade varit roligt att få planera i smyg...
Äsch nu rörde jag till det, inlägget ovan var till dreams!
dreams
men förlova sig är väl att man lovar sig till varandra och ska gifta sig inom 1 år så jag tycker du kan vara inne på bt hur mycket du vill!Han kanske inte vet att du vill han ska gå ner på knä mm?Min kille friade, hade köpt ringar och då blev vi ju förlovade lixom. Fattar inte ska man göra det 2 ggr?
Jag blir peppad av att läsa hur taggade ni är, Grattis Godisråttan, löpning är kanon!
Själv tryckte jag i mig två dumlemuffins i går av ren skär förtvivlan, jag jobbat så mycket den här veckan och kom som vanligt hem halv nio i går hungrig och sugen. Ingen katastrof, annars har jag ju varit duktig den här veckan. I dag har jag i alla fall bestämt mig att skippa after work (kommer ändå inte att hinna=(() ska träna i stället. Så himla mycket att göra på jobbet...suck..
En liten fråga, vad äter ni till frukost?
Hej tjejer! Hade tänkt beställa min klänning nu i dagarna och har fått måttabell... Igår mätte jag midjan och höftmåttet, usch säger jag bara.
Har inga problem med min vikt egentligen men jag är så fruktansvärt slapp i kroppen (otränad) och min mage är stor i proportion till resten av kroppen. Ska ha en axelbandslös klänning, och provade igår klänningen som min tärna ska ha som också är axelbandslös och fick sån ångest över valkarna i armvecken och mina armar såg så knubbiga ut. För att inte tala om ryggfettet! Nu har jag fått riktig motivation att börja träna, vad tror ni, hinner jag få resultat på 3 mån om jag verkligen går in för det? Och i så fall, borde jag vänta lite till med att beställa klänningen?
Nusse
Jag äter 3 st wasasport med smör och kalkon och dijonsenap och caffelatte eller en rågmacka med leverpastej och gurka på. Inte speciellt nyttigt men tror man förbränner frullen ändå under dagen.
Nusse>>
Jag äter havregrynsgröt (fiberberikat havregryn) med hallon/blåbär & lättmjölk.