• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • FruFA

Vad kul med majbröllop !
    Vi gifter oss 10:e maj & jag vill gå ner 15 kilo innan dess. Något att bita i mao!
    Hur mkt vill du gå ner?

jelikr skrev 2008-01-12 13:33:37 följande:
    Vad duktga ni är allihop. Vi ska gifta oss i maj och jag har en hel del kilon som måste bort.Problemet är att jag ger upp så fort när det inte märks nån skillnad direkt.Dessutom är jag mammaledig hemma med tre barn 7,5år 5år och 8 månader så det är väldigt svårt att komma ut.(bild i mitt galleri)I torsdags var jag ute och gick med barnvagnen i 1,5 timme i klibbsnö så det var jobbigt men kändes superbra sen.Det är ju oxå så lätt att komma med ursäkter för att inte rörap sig.Har gått på gympa 2 dagar i veckan tidigare och ska försöka börja igen till veckan.Alltid något...
  • FruFA

Ta en långpromenad i rask takt, och fortsätt att äta nyttigt resten av dagen...
    Ingen fara, du kommer igen, eller hur?
    Vad är ditt mål?

Fejs skrev 2008-01-12 14:16:31 följande:
    Hamburgare... max igår och mcd idag
  • misstrixie

Jag har gett mig själv "ledigt" idag eftersom det allt som allt gått bra denna veckan och det att jag inte får gå ner mer än ett kilo i månaden nu om klänningen ska passa. Tänker inte äta ihjäl mig bara för det, men skippar träningen och gör en god pasta. Hoppas ni får en fin lördagskväll allihopa!

• 2e advent

Fejs det är bara att ta nya tag. Jag tror att det är värre att synda med godis och sådana onödiga saker än att äta onyttig mat åtminstone så är det så för mig. Dessutom har jag bestämmt mig för att ta en sak i taget jag kan inte sluta med allt på en gång då ger jag upp helt efter ett tag när jag känner att jag inte alls kan unna mig.

Dagen hittills (stavas det så? o jag ska vara svensklärare )
    har varit mycket bra, var ute med barnvagnen på en riktigt lång promenad som gav mig dryg 8000 steg, o det är riktigt jobbigt precis som jelikr sa när det är moddigt och lerigt, men då ger det väl mer

Hoppas att alla som har en vilodag idag njuter av det jag valde ju att ta min lite tidigare den här veckan

• starbelle83

**little nikki**
    hu gjorde du för att få bort dina "lovehandles" och hur lång tid tog det?

• GME76   080802

Thailand 08 skrev 2008-01-12 18:57:13 följande:

vad är lovehandles???
    De där sköna handtagen på sidorna av magen .

Äntligen är alla dec-kilon borta. 69,9 i morse. Tyvärr har det ösregnat heeela dagen här så ingen promenad. Riktigt så ambitiös är jag inte så jag kränger på mig stövlar o sydväst för att gå ner haha. Får bli pilates sen. Och efter det godis, popcorn o vin .
  • Godisråttan

Oj vad ni har skrivit
    Jag har ätit köttfärsfyllda aubergine med ligthost på. Kändes väääääldigt fett!Bra eller dåligt?Har hört att nötkött är svårt att bryta ner för kroppen så det inte förbränns?Älskar köttfärs men kanske får bli mer kycklinfilé ifall d inte ä nyttigt?

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!