• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • tobiasochlinda

hejhej, oj va mycket som händer här!!! Jag har iallafall haft ok dag tror jag. Jag har inte rört på mig nåt alls nästan, men jag har klarat mig från socker hyfsat, ätit lite mörk choklad (har jättesvårt att låta bli socker när jag är ute och åker mellan möten) så jag känner mig rätt nöjd.

• Thailand 08

ok här oxå.tränat och solat

• Godisråttan

sprang 4 km på gymmet och sedan körde jag ben

• Little Nikki

Min dag har vart bra - inget onyttigt förrän precis just nu när ja dricker ett glas vin.

90 minuters promenad på morgonen och så har ja vart å simmat efter det.

Jag har en väninna som e handikappad så vi va på ett handikappbad och där va det 35 grader varmt i vattnet! UUUnderbart!

• Ullrika

Jag hakar på här... vi har bestämt oss för att gifta oss i slutet av 2008. Jag vill verkligen känna mig vacker den dagen så ultimat skulle vara att jag gick ner nånstans mellan 15-20kg och hoppla då skulle jag också bli normalviktig för mina 158cm över havet. Just nu försöker vi tänka på vad vi pillar i oss och jag försöker ta mig till gymmet lite mer regelbundet.

• FruFA

I dag så har jag varit ute på en riktig powerwalk. I motvind!
    Gick en timma med en massa bra musik i I-poden...

Trevlig helg!

• starbelle83

*** Malous & Godisråttan***
    Tack för peppning, och för mattipset :)
    På måndag är det jag som går till mitt Friskis och förnyar medlemskapet!
    Kommer försöka köra mkt förbränningsträning varvat med styrka, och varannan kväll hemma blir det minst 50 sit-ups och lite rygg!
    Har ni möjligtvis lite fler tips på enkel, bra mat som ger snabbt resultat så mottages det tacksamt :)

• tobiasochlinda

jag fick till en 15-20 min promenad iallafall nu på kvällen, känns bra, bättre än inget!

va många nya!! välkomna!

• nilia

hej alla blivande brudar! Jag ska oxå försöka komma i bättre form inför bröllopet så jag hoppar in här hos er=)

• 2e advent

Gud vad duktiga alla är hela tiden jag var i och för sig och tränade ben igår så jag knappt kan gå idag men det blev allt för få steg och på kvällen hade vi dessutom massor av komisar här och hade tapaskväll = mycket gott men väldigt onyttigt så idag blir det en riktigt lång promenad och bättre mat så det har hänt något på vågen tills på måndag

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!