• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Nikajo

Gått ner 4 kg på 8 dagar med cambridgekuren! Tjohoo! Skall ner 8 kg till, till den stora dagen 17 maj, då jag står brud!

• Nusse

Grattis alla viktminskare!

Själv har jag ingen lust att väga mig i morgon. Vet att jag är töntig men försöker alltid göra stora kalaset innan jag väger mig, vet inte om det har någon betydelse men det känns psykologiskt viktigt=)

Vi har i alla fall satt ett datum nu och det känns peppande (har inte bokat nåt än).

• strommis

Ska snart ut på en promm med min svägerska, hon vill oxå minska lite i vikt så vi peppar varandra. imorron blir det vägning.

• dreams

Finns det någon här som kan hjälpa mig med vad jag kan äta efter träningen ikväll? Jag har ju redan ätit middag så jag har ingen aning om vad jag kan stoppa i mig run 20.30- tiden...

• dreams

Å varför tänkte jag inte på det???
    Kom även å tänka på att jag har både keso och tonfisk oxå...
    Ibland har man bara skallen på halv tank....

• strommis

är nyss hemkommen efter en skön promm på 40 min, tränade en stund med min hantlar, förhoppningsvis så ska man väl hinna få bort lite gäddhäng innan bröllopet:)

• Godisråttan

sprang 30 min utan att gå en enda gången idag på löpbandet Rekord!Sedan körde jag rygg!

Middag blev aubergine med courn i och light ost på.

• Dolliver

Någon här som kör GI?

Själv började jag med Gi - fas 1, rivstarten, den 15 december och hittills är det minus 4,5 kg och -7cm i magmåttet.
    Känns jättebra med GI och jag är nästan sur att jag inte gett mig på det tidigare!
    Tyvärr har jag många, många kg att minska och kommer knappast vara klar till bröllopet, men det var inte tanken i heller! Huvudsaken är att jag gått ner normalt fram till bröllopet och inte genom diverse idiotiska kurer och annat trams! =)
    Någon annan här som har många kg att gå ner?

Lycka till alla härinne!

• Godisråttan

Dolliver
    Grattis det är ju kanon!

Ska ner 7 kg på 4 mån. Går det?Vad tror ni?

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!