• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • juma

Tack föe svaren:) då är det bara att prova och se vad som händer.
    Vad duktiga alla är med sin träning och att äta rätt.

• Little Nikki

Min karl ska oxå gå ner - fast vi ska ju båda gå ner inför någon annans bröllop hahaha... fast min man e bodybuilder så det spelar liksom ingen roll om han väger 20 kilo för mycket - allt sitter så jäkla snyggt ändå. Men han vill i alla fall ha lite beachpöjk stuk inför vår resa (ska fotografera min bästa väninnas bröllop utomlands)

En annan förbrännar hjälp ska tydligen va kanel appropå annanas å annat som ni pratade om.

• Thailand 08

jaha! diet i 3 veckor på kanel,äppelcidervinäger o annanas???
    Skäms att säga att jag åt en calzone pizza igår o en semla idag.

• nilia

Jag körde en variant som hette metho draine, Detox. Köpte den i en hälsokostbutik. Den innhöll renande örttabletter. Man skulle köra den i 20 dagar, och dricka 1,5 liter/dag. Den varianten finns även i flytande form men den smakade riktigt illa!
    Det var tom grönt te i de tabletterna och det ökar ju förbränningen! Lycka till i detox djungeln=)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-15 23:13:11 följande:

Vet att det finns många detoxkurer man måste fasta när man äter, men det vill jag inte ha. Finns ju många såna kurer idag där man inte behöver fasta. vilken typ körde du?
  • Little Nikki

Little Nikki skrev 2008-01-15 23:24:07 följande:

Min karl ska oxå gå ner - fast vi ska ju båda gå ner inför någon annans bröllop hahaha... fast min man e bodybuilder så det spelar liksom ingen roll om han väger 20 kilo för mycket - allt sitter så jäkla snyggt ändå. Men han vill i alla fall ha lite beachpöjk stuk inför vår resa (ska fotografera min bästa väninnas bröllop utomlands)En annan förbrännar hjälp ska tydligen va kanel appropå annanas å annat som ni pratade om.
    jag har en riktigt bra detox kur liggandes bredvid mig här - min nyopererade hund - hon fiser så illa så ja har lust å gå å spy hela tiden - haha spontan bulimi!
  • Little Nikki

oups de blev lite konstigt de inlägget

• nilia

Haha knubbsäl, det smeknamnet ska jag kanske testa för att få lite extra fart på honom=)
    Låter som att våra "knubbsälar" ser likadana ut, min har kvar sina muskler men en mage har poppat upp;)

Thailand 08 skrev 2008-01-15 23:14:54 följande:

nilia: Läckert med muskler.min har sina kvar som tur är men har fått mage ( stackarn)Kanske för att jag kallade honom för min lilla knubbsäl i helgen som han kom på att det måste åtgärdas?
  • Thailand 08

O fasen!! stackare... antagligen som min jycke när han har käkat majs *urk*

• tonårsmorsa

Att öka förbränningen med hjälp av olika livsmedel ger nog ett ganska marginellt resultat. Men till viss del kan man höja förbränningen genom starka kryddor (chili), senap, ingefära etc.

Viktigast är ändå att se till sambandet kaloriintag och kaloriförbrukning. Här är några bra och hållbara tips:

www.tasteline.com/default.ns

• Little Nikki

Ja jag fattar inte va dom har gett henne på sjukan - fast de e klart - de e nog smärtstillande som gjort henne sån. Dom har opererat bort hela livmodern på henne.

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!