Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Tack föe svaren:) då är det bara att prova och se vad som händer.
Vad duktiga alla är med sin träning och att äta rätt.
Min karl ska oxå gå ner - fast vi ska ju båda gå ner inför någon annans bröllop hahaha... fast min man e bodybuilder så det spelar liksom ingen roll om han väger 20 kilo för mycket - allt sitter så jäkla snyggt ändå. Men han vill i alla fall ha lite beachpöjk stuk inför vår resa (ska fotografera min bästa väninnas bröllop utomlands)
En annan förbrännar hjälp ska tydligen va kanel appropå annanas å annat som ni pratade om.
jaha! diet i 3 veckor på kanel,äppelcidervinäger o annanas???
Skäms att säga att jag åt en calzone pizza igår o en semla idag.
Jag körde en variant som hette metho draine, Detox. Köpte den i en hälsokostbutik. Den innhöll renande örttabletter. Man skulle köra den i 20 dagar, och dricka 1,5 liter/dag. Den varianten finns även i flytande form men den smakade riktigt illa!
Det var tom grönt te i de tabletterna och det ökar ju förbränningen! Lycka till i detox djungeln=)
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-15 23:13:11 följande:
Little Nikki skrev 2008-01-15 23:24:07 följande:
oups de blev lite konstigt de inlägget
Haha knubbsäl, det smeknamnet ska jag kanske testa för att få lite extra fart på honom=)
Låter som att våra "knubbsälar" ser likadana ut, min har kvar sina muskler men en mage har poppat upp;)
Thailand 08 skrev 2008-01-15 23:14:54 följande:
O fasen!! stackare... antagligen som min jycke när han har käkat majs *urk*
Att öka förbränningen med hjälp av olika livsmedel ger nog ett ganska marginellt resultat. Men till viss del kan man höja förbränningen genom starka kryddor (chili), senap, ingefära etc.
Viktigast är ändå att se till sambandet kaloriintag och kaloriförbrukning. Här är några bra och hållbara tips:
www.tasteline.com/default.ns
Ja jag fattar inte va dom har gett henne på sjukan - fast de e klart - de e nog smärtstillande som gjort henne sån. Dom har opererat bort hela livmodern på henne.