Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Åhh..suck, här har det gått åt helt fel håll. Tyckte väl att jag kände mig lite tyngre i går...
Vikt: 61.1 kg (+0,5)
Midja: 67 cm (+0,5)
Stuss: 96 cm (0)
Ny vecka nya tag! I dag ska jag boxas.
Hej tjejjer!
Usch åt äggmacka igår kväll vid typ 21!!!Sedan tog jag en halv kexchoklad!!!Vet ej vad som flög i mig..Mår jättedåligt nu!
jag är hemma med min dotter som e sjuk, ska försöka stoppa ner henne i vagnen och gå 1 tim, har bara så satans ont i fingrarna, sitter och väntar på att smärtstillande ska börja verka
Hej hej
har inte varit inne i denna tråden på länge för all min motivation dog, precis som den alltid gör när jag lyckats ta mig en bit på vägen.
Gick ju ner ytterligare 6 kg men har nu gått upp dem igen över jul coh nyår osv... Kan plötsligt inte stå emot NÅGONTING.
Imorgon, har jag satt som datum, så kör jag igång igen.
En bra sak som jag har gjort för att verklgien sporra mig själv är att jag har bokat tid för brudklännings och korsett-provning den 16 februari, så imorgon är det exakt 1 månad tills dess och fem kilo ska vara borta tills dess.
De första fem är ju inga problem, det är SEN, när man hamnar på den där platån där inget händer och det börjar sakta ner, som jag faller dit, tappar fokus.
Det är så jä...la trist...
Så mina mått är som följer:
Vikt 85,5
Midja 94 cm
Stuss: 113 cm
Byst: 107 cm
Jag var nere på 83 sist jag skrev här tror jag... Men jag startade ju på 94 så det är ju ändå ok, fast nu har jag varit upp ocn ner alldeles för länge.
har iallafall börjat göra övningar med lätta vikter hemma och sånt där gummiband, för att träna armar och ben osv. Promenerar med vikter runt anklarna, långa promenader.
Ska ut nu, väntar på en kompis som ska komma vid 10 och vi ska gå i 1,5 timme är det tänkt.
Imorgon ska jag iväg och simma och sola. (Att bli lite brun gör sitt till, man känner sig bra mkt snyggare och allt ser slätare ut, blir nöjdare m min kropp då )
Känns skönt att ha orkat titta in här igen. Har läst det ni skriver men blir mest nedslagen när man känner det som att alla har jättegod motivation och tränar hur mkt som själv, medan man själv är helt låg.
Nu ska jag försöka ändra på det
Fem kilo ska bort som sagt och nu är det mer motion och rörelse som gäller
Ni är verkligen så duktiga allihop här inne. Beundrar er
Klänningen jag ska köpa har korsettsnörning så jag planerar ju att gå ner ytterligare fem innan den stora dagen. 10 kg allt som allt (ännu hellre 15 )
Anja: Kämpa på.Tycker du är jätteduktig.Håller med om att lite solande gör susen.Man känner sej pigg o fräsch.Snyggt med lite färg till klänningen oxå
Ja hjälp! Hur ska man lyckas hinna gå ned i vikt?
Vi väntar barn i april/maj och hoppas på att ha bröllopet i juli. Hinner man få bort magen tro?
va kul att du är tillbaka anja! klart du kommer klara det. det är bara till å go for it! mycket BT och pepp så kommer vi att nå våra mål :)