• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Fejs

Har nu ätit lunch som bestod av köttbollar, recept från GI-boken med någon äcklig sallad till (en sked bara men jag åt inte salladen ändå). Köttbollarna var iaf goda. Men nu är jag hungrig o så har vi ett sånt där byggmöte i em... och ingen frukt i närheten. Får se hur det går.

• Godisråttan

Tack Anja
    Jag ska tänka på det i dag på gymmet. Får se hur det känns...

• Fejs

Någon som har en bra tränings-dvd som de kan tipsa om?

• Godisråttan

kul att se dig här igen Anja

• strommis

har prommat idag oxå, ger lite peppning åt alla för jag är så peppad man kan bli.:)

• 2e advent

Godisråttan

Hoppas att det inte är benhinnorna men för lite uppmuntran så har man faktiskt muskler på sidan av smalbenen som man kan få träningsvärk i det hade jag ofta i början av grussäsongen när jag tränade fotboll och man började springa ordentligt igen, men som sagt om det är benhinnorna så ska du vara försiktig vila några dagar och gå bara promenader och se om det blir bätte.

Fejs

Jag har Casalls poweryoga DVD och den tycker jag är skitbra, riktigt jobbig (jobbigare än yoga på gymmet) dessutom har jag precis fått veta att yoga är en av de bästa förbränningsträningarna man kan ägna sig åt

• GME76   080802

Ah vad bra. Jar precis skaffat den DVD:n men bara kollat in introduktionen och den var jobbig bara den .

• 2e advent

Jag vet!! Jag brukar köra de två andra och då blir passet ungefär 1 timme långt och sedan är jag riktigt trött!!

Men det är kul

• Fejs

Vart får jag tag på den DVD:n? Vad kostar den?

• BlivandeFruJohansson

Hej alla! Har köpt en crosstrainer och igår körde ja 30 min. Ska även göra de idag. Försöker även att äta nyttigare, mer frukt (vilket ja inte tycker om ) och sen äter ja bara godis på fredag & lörda kväll.

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!