• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Odine

Ble jag har lyckats gåupp dom 3 kg och så tappert tränade bort innan jul och nyår *suck* motivationen är i botten, men måse ta tag i tränadet ordentligt nu mdre än 4 månader kvar nu *hjälp!*

• Lunia

Ny vecka nya tag!! Kan behövas efter en söndagsmiddag hemma hos farmor! Tur jag inte har min vägningsdag å mätningsdag föräns i morgon!

Hur har helgen gått för er? Mvh

• dreams

Måste faktiskt erkänna att jag känner mig ganska stolt nu....
    På 3 veckors snaskande och 7 dagars rökFRIHET har kilona varit ganska snälla!

Vikt: 68,9 (+0,4 kg)

Har därimot inte mätt mig för måttbandet har fått fötter så det blir fortsättning följer nästa vecka....

lycka till alla andra!

• Thailand 08

Släktmiddag igår...men jag fick inte ner så mycket mat pga att jag mådde skitdåligt

• Godisråttan

-1 kg sedan förra veckan men är fortfarande inte uppe i min vikt jag hade innan jul/nyår...

Med träningen går det super. Tränar 5 dagar i veckan både styrka och förbränning.Kanske lite av vikten kan vara muskler?

• ganka

muskler väger mer än fett :P hihi..

har man gått upp under jul o nyår är det bara säga att man tränat hårt o skaffat sig fler muskler :)

• Godisråttan
    ganka skrev 2008-01-07 09:41:44 följande:
    muskler väger mer än fett :P hihi..har man gått upp under jul o nyår är det bara säga att man tränat hårt o skaffat sig fler muskler :)
    Jo det vore ju bra
  • 2e advent

Grattis Godisråttan och kämpa på alla andra, det har ju faktiskt bara gått knappt en vecka av det nya året

Själv önskar jag att jag hade låtit bli att väga mig i lördags eller när det var för om jag hade gjort det så hade jag nog varit mycket mera nöjd idag.

Men i alla fall - 0,4 kg
    11 kg kvar

Nu har jag dessutom fått en stegräknare jag också så nu ska jag ut och gå men jag har dessutom redan hunnit vara duktig och har varit på gymmet nu på morgonen (skryter )

• tobiasochlinda

hej hej, vägde mig idag, 79,6 men jag vet inte riktikgt vad jag stod på innan, kanske runt 80-81 så det är minus :) kämpar på med mitt stegande, ska på ett aerobic pass imorgon kväll, det ska bli kul!

• Godisråttan
    tobiasochlinda skrev 2008-01-07 11:11:40 följande:
    hej hej, vägde mig idag, 79,6 men jag vet inte riktikgt vad jag stod på innan, kanske runt 80-81 så det är minus :) kämpar på med mitt stegande, ska på ett aerobic pass imorgon kväll, det ska bli kul!
    Grattis!Det är ju kanon!!
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!