Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
hej hej, åt några bitar mörk choklad idag... men i övrigt skött mig rätt bra, suger i magen efter socker, men tog några fibertabletter och ska ut och röra på mig en stund nu, hoppas det värsta släpper då, får ta en kopp te sen och kanske en protein bar som tvällstugg, synd att jag inte är spec förstjust i frukt, det hade nog varit ett bra alternativ annars.
Grävde djuuupt i Aladdinasken....tog EN bit...det kan väl inte vara så farligt eller hur?
Nädå, jag åt ju mer än en halv chokladkartong idag. Jag som skulle BÖRJA OM idag efter jul och nyår. Då kommer jag till jobbet och så säger kanslisten -Anja har du inte sett att din julklapp ligger kvar på kontoret?" Eeehhh VA??? en megastor, underbart lyxig chokladkartong.
Ja, tanken slog mig att jag skulle kunna ge bort den. Men nä, när jag haft den i min närhet någon timme så slet jag upp den, tryckte i mig, som en GALNING, sedan tvingade jag mina kollegor att äta upp resten
IMORGON är det nya tag. Nu jä..lar!
jag SKA gå ner, jag ska gå ner, jag SKA gå ner... (varför lyckas jag inte övertyga mig själv om detta!!!) ???
hejhej, har haft min stegräknare på idag och lyckas bara komma upp i 8000 steg... så nya tag imorgon, mitt första mål är 10 000 steg, slutmålet 15000 steg.
Morning!
Hade gått ner 0,3kg på 3 dagar. Det borde ju bli 1 kg på en vecka om jag fortsätter i denna takt. -0,3 var ju kanske inte såååå mycket att hurra för men jag kämpar på och hoppas på bättre resultat nästa vecka. Ska väga mig måndag också. När väger ni er?
Blir såå hungrig nu när jag tränar Och sockersuget finns fortfarande där...
jag hade tänkt väga mig på måndagar, men vågens batteri är slut så jag måste byta dom. 0,3 kg är väl kanon! mitt sockersug finns kvar än också... men det är väl bara till å kämpa på!
Nu blir det jobbigt med helg och godisförbud Tror jag kommer göra så att jag tar något litet när jag verkligen vill och inte ha en ätardag och mula i sig för att man får...Eller?
1,5 kg kvar på 1 månad-tror inte jag fixar det!!Dom har ju börjat sälja SEMLOR *suck*Men en enda ska jag allt unna mej
( Brukar äta 2-3 per vecka annars)
Thailand 08 skrev 2008-01-04 19:04:28 följande:
Ska ut på långpromenad nu. Härligt! Har tagit några denna veckan och nu är nästan all julvikt borta.
Lycka till i helgen alla. Nötter o 70%-ig choklad är kanon mot sötsuget tycker jag .