• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-01-05 20:07:51 följande:

rött som e så gott...men jag hejar på dig
    Hihi jaaaa!Tack!Jag ska koka lite camomill te.Wow livat värre
  • Efter 11 år är det min tur

Vännen...detta är skit jobbigt verkligen men du...vi blir skit snygga(snyggare)
    själv skall jag ta en frukt (Sötsug)

• RufsMaja

jag hoppar på här också, ska gå ner 5 kg och har typ 4 månader kvar knappt.

hur fixar jag det??

Vilka diet?

Vad ska jag göra med min sötsug....jag är ett choklad monster!!! Jag äter choklad till te 3g ånger per dag minst!!

Jag har en tränningscykel hemma... som jag använder som klädhängare!

Dock imorn är det nya tag! Jag ska ge gärnet!! :)

jag har ett tips..har man sötsug så kan dricka en massa vatten,direkt när man känner det,det hjälper faktiskt

• Godisråttan

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-01-05 20:41:50 följande:

Vännen...detta är skit jobbigt verkligen men du...vi blir skit snygga(snyggare)själv skall jag ta en frukt (Sötsug)
    Tack!Jag är duktig med träningen nu så d känns bra
    Var ni ihop 11 år innan ni gifte er?
  • Godisråttan
    RufsMaja skrev 2008-01-05 20:50:04 följande:
    jag hoppar på här också, ska gå ner 5 kg och har typ 4 månader kvar knappt.hur fixar jag det??Vilka diet?Vad ska jag göra med min sötsug....jag är ett choklad monster!!! Jag äter choklad till te 3g ånger per dag minst!!Jag har en tränningscykel hemma... som jag använder som klädhängare!Dock imorn är det nya tag! Jag ska ge gärnet!! :)
    Om du räknar 0,5 kg i veckan då har du gått ner 5 kg efter 2,5 månad. Det klarar du!Träning, mindre portioner, mer protein mindre kolhydrater och inte äta jättemycket efter kl 20.

jaja men faktiskt 11 och ett halft...det låter som jag är 100 år men det är jag inte (Om det inte är klart som korv spa någonstans)

• tobiasochlinda

det är sån jäkla storm här nu så jag har bara kvälls fodrat alla djur, dock tar det typ en tim och jag har börjat gå en massa extra, istället för att ta en massa saker på en gång så man blir sådär överlastad så går jag flera gånger mm. alltid blir det några extra steg. va in på frisksis hemsida nu och skrev upp en massa tider i veckan, ska också gå på gratis prova ¨på vatengympa i veckan, ska bli kul och se hur det är!

90 min varje morgon blir jag grymt impad av! tycker typ det är jobbit att gå 30 min!

Du är verkligen jätte duktig,friskis och svettis,det e kul va

• tobiasochlinda

jag har bara provat en gång, ett aerobic pass och det var jättekul och jättesvårt! :) men jag älskar dans så det är nog det jag borde satsa på, sen tänkte jag börja gymma lite också, måste stärka mina stackars magmuskler :)

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!