Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Jag tycker att det är skönt att få komma ifrån en stund (älskar mina barn)
Men just detta att få upp ett flås är jobbigt!
Jag har tagit upp ridningen igen efter 15 år också och det är skitkul,där blir man svettig (nu menar jag på en häst och inte på något annat)
Hahaaa:Ja svettig blir man ju i vilket fall som helst! och bättre motion finns väl inte?
Hej hej!!
Här inne har jag inte varit sedan slutat av augusti...
Har gått ner nästan 5kg nu, så jag har 5kg kvar...
lovade mig själv att gå ner 10kg innan bröllopet som är 30 augusti..
har dock gjort ett val nyligen.
jag ska gå på diet nu i en månad, och hoppas med det förlora 15kg....
:)
får se om dieten funkar så pass bra..det vore ju toppen :)
efter 11 år är det min tur.
Va kul att du tagit upp ridningen har själv häst och tog en tur idag, dock med min ena häst som varit skadad med som handhäst så vi skrittade bara.
ska ut och kvällsgå om en stund nu och sen unna mig kvällsmys med ost och kex!
Ja det är jätte roliht att ha något "eget" att göra,Tisdagskvällarna är heliga för mig,då är jag i stallet
Shittans va snabba alla e - e man borta nån dag så hänger man inte me. Jag har i alla fall börjat gå 90 minuter varje morgon nu. Det e tur man e egenföretagare så man kan planera sin egna tid. Fast min make schasar upp mig när han går till jobbet kl halv sju så ja får snällt gå upp då å börja knalla....
Märkte en riktigt bra grej me att ta såna härkepromenader i går.. helt otippat. Var iväg på en träff me en massa knasbollar å vi blev lite fulla och jag glömde av va klockan var. Där jag bor kan man inte ta bussen hela vägen hem om man skulle råka åka hem försent. Så jag fick snällt sätta mig på bussen som man inte kommer ända hem på. 25 minuters promenad är det därifrån och det kändes verkligen som en piece of cake i jämförelse med det jag nu börjat vänja mig vid! Skönt å promenera bort några "vinkalorier" me.... hehe..
Little Nikki skrev 2008-01-05 19:44:53 följande:
Jag har kört armar idag på gymet och sprang 20 min på löpbandet. Såååå jobbigt men tvingar mig själv. Tror löpning är det bästa!Högintensiv träning. Bra för hjärtat också och lång efter förbränning.
Sugen på ett glas rött Men nix ska INTE öppna en flaska...
rött som e så gott...men jag hejar på dig