Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
ligger nog nåt i det. jag har faktiskt skött mig bra den här veckan, idag har jag varit riktigt flitig ute på gården och dessutom gått en halvtimmas promenad! riktigt skönt känns det. känner mig bra taggad att köra på med den här vikt minskningen!
Om några veckor har jag så mkt lämna-plasma-poäng att jag kan byta till mig ett par stavar och en reflexväst. Så då jäklar . 1/1 då är det hårdkörning som gäller och jag är laddad. 7kg på 6 månader ska allt gå!!!
Kul med alla nya och härligt, misstrixie!!
Gott nytt år tjejer
hej hej, gott nytt år allesammans, jag kör stenhårt från nu. jag önskar er alla ett riktigt härligt bröllopsår!
Önskar er alla lyckatill med att nå målvikten under 2008!
Hej hej
tittar in och vrålar GOTT NYTT ÅR
Själv måste jag ta tag i mig själv igen... lyckades ju gå ner några kilo men de är nog tillbaka nu igen efter jul och nyår, så det är NYA tag som gäller.
Det SKA gå
Stor kram till er allihop...
God fortsättning tjejjer!
Imorgon börjar jag!Idag är det nyårsrester som gäller
Hallå
Jag skulle också vilja hänga på har bestämmt mig för att äntligen sluta äta godis helt, har länge försökt att jag får äta 1 gång i veckan men insett att jag är en mycket svag person och inte klarar det så nu är det total stopp.
Vi har inte bestämmt något datum än men om vi lyckas spara ihop pengarna så lutar det mot 6:e december så det är ju rätt länge kvar men jag satsar på Beach -08 Förra sommaren var nämligen min son bara 2 månader så då kände jag mig inte så himla snygg och dessutom är det ju i sommar jag måste börja prova klänning
om den ska hinna sys innan december.
2a advent
välkommen!Hur har du tänkt att göra för att sluta med godiset?
hej hej, idag har det gått bra att låta bli godiset förutom att jag blev bjuden på en kaka som jag tog emot, men det var bara en kaka och jag var varit jätteduktig resten av dagen och nu ska jag ta en kvällspromenad så det känns ok. välkommen 2e advent