Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Hoppas ni har haft en i alla avseenden God jul tjejer! Jag förvånade mig själv vid julbordet genom att inte alls orka äta så mycket som jag trodde. Men sen blev det ju en del annat framåt kvällen, nougatgodis och kanelbrownies bland annat.
Kunde inte låta bli att väga mig idag och märkligt nog har jag bara gått upp 0,1 kg. Känns förstås jättebra, men idag ska jag iväg på middagsbjudning och det kan mycket väl bli droppen som får bägaren att rinna över...
Hej tjejjer!
Hur har det gått för er under julen?Väldigt tyst i denna tråd nu i jul och nyårstider..I wonder why För mig går det riktigt dåligt och mular på med godis för att senare 2 januari strypa godis helt!Jag har 4 månader på mig fom 2 januari. Vi kör väl järnet fom 2 januari?
Godisråttan,
Jag fick en riktig kick när jag var ute och shoppade på mellandagsrean, och uptäckte att alla kläder i strl 40 plötsligt var för stora! Kom hem med kassar fullastade av strl 38-kläder som jag känner mig SÅ snygg i, så nu har min motivation återvänt helt och hållet.
På nyårsafton kommer jag unna mig all god mat och dryck, men ska köra på som vanligt alla andra dagar.
Men det är klart att inget är förstört bara för att man låter sig själv go crazy en kort period. Det är ju det stora hela som räknas. Och på fyra månader hinner man åstadkomma mycket, så du ska se att det kommer gå jättebra!
Åhhh vad kul miss trixie!!Jag är glad för din skull!Kanon verkligen ju!
hej på er alla!
misstrixie, du är en sann inspiration :)
jag själv bestämde mig dan innan julafton att starta juldagen, mest för att jag ska träffa min sömmerska 7 jan, och jag vill ha kommit ner under 80 sträcket tills dess iallafall. hittills har det gått bra faktiskt, fick ett litet bakslag på annadagen då jag var bjuden på tacos kväll och dom bjöd på godis, men å andra sidan hade jag motionerat bra den dagen så hel katastrof var det inte...
må så gott!
Läste en så underbar kommentar från en dietist:
DET SPELAR INGEN ROLL FÖR VIKTEN VAD DU ÄTER MELLAN JUL OCH NYÅR! Det som spelar roll är vad du äter mellan nyår och jul...
Lycka till!!
från en som köper klänning med snörning för att förhoppningsvis har tappat några kg före juni...
På nyårsdagen är det stopp med godis och fikabröd. Blir en pärs men ska fixa det!
Snart fru Nilsson skrev 2007-12-28 14:38:44 följande:
Här är en till som tar nya tag 1 januari. Ska dra ner på chokladen och det ska bli slut på mackätandet. No more, det blir jobbigt men det ska gå. Ha ett gott slut nu allihopa.
Jag tycks mig ha märkt på MIN kropp att jag måste överstiga mina kcal någon gång sådär (kanske högst 1 gång var annan vecka) för att få en RIKTIG Skjuts NERÅT på vågen? Någon annan som märkt det?