Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Jag har gjort ryggymnastik idag =)
Ingen som har en programmerbar motionscykel till salu? =) Funderar på en sån...
Jag tror de ni andra har pratat om - att det finns nån magisk gräns efter typ två veckor som gör att många trillar dit igen - har slått mig med full kraft. Jag får verkligen uppbåda all min kraft för att inte bara proppa i mig nåt onyttigt - E sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
sugen!
Fejs:
Till dina möten kan du baka lite nyttigare muffins. Byt ut vetemjölet mot lantbrödsmjöl (fyra sädesslag) och lite havregryn. Sen blandar du i bär. Blir supergott. Vill du ha recept kan du få ett.
hmmm tror inte jag har lust o baka till dem... vill helst köpa nått
Little Nikki
Ta lite te!
Hej tjejjer!
Sprang 20min på löpbandet idag(kunde inte hålla mig borta) sedan körde jag armar!Grejjen är den att det jag fasat för alltid har varit löpning!Och nu kan jag springa!Det är därför jag inte vill tappa det om ni fattar...Ska nog köra den där skidmaskinen med armar o ben imorgon. Pratade med en pt på gymmet o han sa att d kan vara skorna o jag ska gå till löplabbet o köpa där så ska nog dit i helgen
Hur går det för er?
hejsan...
ny här. men har ganska exakt 3 ½ månad på mig att gå ner typ 10 kg. de e då de e dags.
vi ska rymma till NY o göra de i smyg där. men jag har tvingt den blivande mannen att han absolut INTE får gifta sig med mig om jag inte kommit ner till 75 kg...
vill inte va en rultig brud med hudpung på magen... så nu jäklar....
men vete tusan när jag ska hinna träna... pluggar minst 3-4 timmar varje kväll. o på dagen e jag me bebisen.
tips någon?
Hej tjejer!
Idag har jag varit på gymmet igen :D. Känner mig riktigt duktig. Sambon har lovat att hjälpa mig att mäta mig så jag kan titta på det istället för vikten på vågen. Iom att jag mest styrketränar så bygger jag ju på mig muskler och det väger ju mer än fett.
Ojoj vad här har det skrivits flitigt idag!
Jag har precis kommit hem från mitt absolut första step-pass idag. PUST va jobbigt det var och roligt=) Hehe svetten bara sprutade! Sen avslutade jag med rodd, hiih lite nöjd! Löptränade 5 ggr förra veckan och det känns som att det blir långtråkigt om jag ska göra så varje vecka. Så nu får det bli lite variation! Så nu blir det löpträning 3-4 ggr/vecka, step, och styrka. Ska försöka klämma in ett pump-pass oxå!
Huu på fredag ska jag mäta/väga mig.. fasar. Hoppas att måtten och vikten inte har ökat!
Godisråttan:
Jag köpte skor på löplabbet nyligen och de är riktigt duktiga där! Det är som dag och natt nu när jag har mina nya skor! Innan fick jag alltid hoppa av löpbandet för att snöra om och det skavde lite här och där. Men nu har jag inget att skylla på nu måste jag springa hela tiden=)
Du skulle kunna testa att gå och få dina ben masserade, är de överansträngda så kan det kännas skönare och bli bättre!