• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • GME76   080802

Grattis, Dragonesse! Och så rätt så rätt ang ätningen mellan nyår o jul .

• tanjaochtomas2008

Jag har ångest. Köpte en klänning o oktober. Då tänkte jag att det är väl inga problem att gå ner några kilo, så att jag kommer i klänningen. Nu två månader senare har jag iten gått ner mer än ett ynka kilo. Klänningen går inte att knäppa. har ltie panik och funderar på att köpa en klänning till att ha som reserv. Men eftersom vi itne fått ihop alla pengar till alla bröllopsomkostnader, vet jag itne om jag "vågar" köpa en klänning till. Tänker att min blivande make blir galen på mig.

Skall givetvis fortsätta att kämpa m vikten!! (Som jag gjort idag.. vari på McDonalds och ätit QP m Pommes. grrr det var itne planen men så vart det)

• Thailand 08

Nu har jag och min M2B varit och ätit gott o firat 4 års-dagen!
    Kollade mitt BMI oxå idag= 22,så går jag ner mina 3 kg så hamnar jag ändå på samma!men mitt mål innan februari är åter 56 Kg .Är bara 163 cm lång kan jag ju tillägga...

• Little Nikki

Jag måste erkänna att man får ett sting av avundsjuka när man hör alla er som så sakteliga går ner - här gås det inte ner ett kilo... Jag vill ju också.... fuuusk!

• Godisråttan
    tanjaochtomas2008 skrev 2007-12-12 21:24:24 följande:
    Ta det lugnt nu under jul och nyår och satsa stenhårt i januari februari! Du kanske kan köpa sådan cuur eller reningsgrej fr hälsokost så du får lite hjälp på vägen?Krom är bra mot sötsuget.
  • tobiasochlinda

igår gick jag en kvällspromenad på ca 25 min det var faktiskt rätt sönt, men eftersom jag oavsett vilken väg jag ska ta måste gå en LÅÅÅÅÅNG uppförsbacke fösrt fick en enormt mjölksyra i benen så insåg jag att kondisen kanske inte är så bra som man tror. i övrigt rör jag mig rätt bra om dagarna eftersom jag bor på gård med lite djur och så, men ttdligen inte tillräckligt!

• Odine

Till er som står stilla det komer :) Jag har stått stilla ja jag vet inte hur läge en nu hlt plötsligt bröjar det sakta men säkert vandra neråt åt min stora glädje :) Så snart når jag mit delmål iaf.

Och varglada att ni står stilla och inte går uppå istället

• Ankan80

Jag håller med! Samma sak hände mig. Ingenting hände, men helt plötsligt så började vågen röra på sig.

Odine skrev 2007-12-13 14:03:23 följande:
    Till er som står stilla det komer :) Jag har stått stilla ja jag vet inte hur läge en nu hlt plötsligt bröjar det sakta men säkert vandra neråt åt min stora glädje :) Så snart når jag mit delmål iaf.Och varglada att ni står stilla och inte går uppå istället
  • Anettan73

För exakt 2 v sedan började jag camebridge. 3 dagar åt jag bara shake men jag får abstinens efter att få tugga. Så jag ändrade det till shakes + mat. Har gått ner 3,5 kg känns rätt bra faktiskt. Det får ta den tid det tar. Så länge det inte går upp utan ner eller ev någon gång står still.

• Anettan73
    tofflisar skrev 2007-12-12 16:24:14 följande:
    Jaha.. skrev in mig på Xtravaganza idag. Förhoppningsvis ska jag gå ner 30 kg till sommaren! Först pulver, sedan pulver plus mat och sist bara mat.Sedan måste man gå kvar där minst 6 månader efter målvikt för fokus hos dem är att hålla vikten. De har även gym och vibrationsträning. Har gått ner i vikt förrut men alrig lyckats hålla det så nu gäller det!!!!
    Jag gick på det för 4 år sedan. gick ner 15 kg på 5-6 v. 3 kg får du vara beredd på att gå upp när du börjar äta. Det är vätskan...
    Det fungerade på mig men jag gör aldrig om det. Dryckerna smakade apa Camebridge e sjukt goda. Allra mest vanilj. Sen häller jag lite kardemumma i... Såååå gottt. Smakar som vetebröd m vaniljkräm
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!