Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Grattis, Dragonesse! Och så rätt så rätt ang ätningen mellan nyår o jul .
Jag har ångest. Köpte en klänning o oktober. Då tänkte jag att det är väl inga problem att gå ner några kilo, så att jag kommer i klänningen. Nu två månader senare har jag iten gått ner mer än ett ynka kilo. Klänningen går inte att knäppa. har ltie panik och funderar på att köpa en klänning till att ha som reserv. Men eftersom vi itne fått ihop alla pengar till alla bröllopsomkostnader, vet jag itne om jag "vågar" köpa en klänning till. Tänker att min blivande make blir galen på mig.
Skall givetvis fortsätta att kämpa m vikten!! (Som jag gjort idag.. vari på McDonalds och ätit QP m Pommes. grrr det var itne planen men så vart det)
Nu har jag och min M2B varit och ätit gott o firat 4 års-dagen!
Kollade mitt BMI oxå idag= 22,så går jag ner mina 3 kg så hamnar jag ändå på samma!men mitt mål innan februari är åter 56 Kg .Är bara 163 cm lång kan jag ju tillägga...
Jag måste erkänna att man får ett sting av avundsjuka när man hör alla er som så sakteliga går ner - här gås det inte ner ett kilo... Jag vill ju också.... fuuusk!
igår gick jag en kvällspromenad på ca 25 min det var faktiskt rätt sönt, men eftersom jag oavsett vilken väg jag ska ta måste gå en LÅÅÅÅÅNG uppförsbacke fösrt fick en enormt mjölksyra i benen så insåg jag att kondisen kanske inte är så bra som man tror. i övrigt rör jag mig rätt bra om dagarna eftersom jag bor på gård med lite djur och så, men ttdligen inte tillräckligt!
Till er som står stilla det komer :) Jag har stått stilla ja jag vet inte hur läge en nu hlt plötsligt bröjar det sakta men säkert vandra neråt åt min stora glädje :) Så snart når jag mit delmål iaf.
Och varglada att ni står stilla och inte går uppå istället
Jag håller med! Samma sak hände mig. Ingenting hände, men helt plötsligt så började vågen röra på sig.
För exakt 2 v sedan började jag camebridge. 3 dagar åt jag bara shake men jag får abstinens efter att få tugga. Så jag ändrade det till shakes + mat. Har gått ner 3,5 kg känns rätt bra faktiskt. Det får ta den tid det tar. Så länge det inte går upp utan ner eller ev någon gång står still.