• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Synthetic

Ingen här som bor i Stockholm och vill träna ihop med mig? Så tråkigt ensam

Jag ska ner MINST 15 kg till innan 8e mars. Tappade gratis 10 kg efter förlossningen för 3 v sen men måste ner mer.. vägrar se ut som en stor fluffig marräng

• Little Nikki

GME76 080802 skrev 2007-12-10 22:25:04 följande:

Och ditt kropp mår förmodligen tiptop tack vare sunda livsstilen . Lite glädjande trots den jäkla sköldkörteln .Little Nikki skrev 2007-12-10 22:22:39 följande:
    Taaaackkkk!!! Behöver lite pepp just nu!
  • Thailand 08

Jag skulle oxå behöva en tränings kompis,men jag kör mitt program hemma istället

• Godisråttan

Jag också. Min träningskompis flyttade till Thailand Jag tränar på World class. Ni?

• LOOM

Är det någon som jag som har typ 20-30 kg att gå ner??

Jag tänkte börja efter nyår, känns inte som någon idé att börja nu till jul- och nyår

Ska gifta mig 30 augusti och tills dess vill jag helst ha gått ner minst 20 kg. Suck...

• GME76   080802

Nej för sjutton, dieten är i ide, nu är det julmys som gäller . Käka på bara haha.

Godisråttan skrev 2007-12-11 09:11:44 följande:
    Känns ju bara helt omöjligt nu under jul nyår..Fixar julgodis till alla våra kunder och har hur många kg godis som helst inne på mitt kontor..Ni kan ju tänka er
  • tobiasochlinda

jag bor visserligen i norrtälje men skulle gärna träna ihop med nån mer. har svårt å komma igång liksom.

• Fredrik och Sabine

Alltså....nu kommer jag säkert att bli påhoppad som tusan för att jag skriver det här inlägget...men det får jag väl tåla

Jo, jag blir lite fundersam när jag läser den här tråden om tjejer som skriver att de behöver gå ner massor till bröllopet (typ 10-20 kg) och så har de nästan inte ens någon övervikt att tala om (om man kollar på bilderna)!! Jag vet inte - men idealet som finns i samhället om hur smal man måste vara är ju faktiskt lite vridet.
    Jag måste också erkänna att jag blir lite provocerad av dessa (enligt mig) normalviktiga tjejer som vill gå ner hur många kilo som helst - eftersom jag själv verkligen bär på en riktig övervikt på ca 25 kilo som verkligen syns.
    Men jag hoppas att ni som vill gå ner går ner på ett sunt sätt - så att det liksom inte går till överdrift - typ anorexi eller så.

Det var det....jag hoppas att jag inte gjort alltför många förbannade nu, men jag ville bara säga det.

I övrigt vill jag bara önska oss alla lycka till med viktnedgången. Det är kämpigt, men banne mig om det inte ska funka!!

Må så gott!

• malinnnnn

Suck...

Någon som minns mig? Jag skrev några inlägg här tidigare om att jag också ville gå ned i vikt.. men neee-e.. jag är ju så förbannat "beroende" av socker, godis, kakor, mycket mat etc etc. Ja, jag vet. Det är bara jag själv som kan bestämma mig för att verkligen börja leva ett sundare liv med motion och nyttig mat - men hur skall jag hitta inspirationen och lyckas hålla den kvar? Köpte ett träningskort, tränade 3 ggr och sen "lade jag av". Är så oerhört iomponerad av er tjejer och så oerhört besviken på mig själv

• Thailand 08

fredrik o sabine: känns inte som ett påhopp - alla är vi olika..
    somliga mår skit av 3-5 kg förmycket och andra vid 25.
    Huvudsaken är INTE utseendet utan att man ska trivas med sej själv och må bra,både psykiskt och fysiskt.Lycka till och kämpa på för att nå ditt mål och välbefinnande

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!