Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
jag behöver oxå bli peppad, vårt bröllop är i januari och jag skulle vilja bli av några kilon tills dess, hittills har jag arbetat bort 13 kg sen i somras...
Det behöver vi alla, speciellt nu i mörkret när man bara vill sooova.
Apropå det, gonatt
Jag har inte ändrat min kost nämnvärt. Tänker bara på att ta ordentligt med grönsaker till maten och att dricka mycket vatten. I övrigt försöker jag bara fördela maten enligt tallriksmodellen. Ska bli bättre på att äta ordentliga frukostar, men kraften (lusten) räcker inte till för tillfället.
Sen går jag med stegräknare. Jag började med att sätta upp ett mål på 10000 steg om dagen, men har sedan ökat det succesivt. Är nu uppe i 15000 steg per dag. Det bästa med stegräknare är att man peppar sig själv till att gå en extra sväng. Har just kommit in från en extra kvällspromenad för att nå dagens mål (för man VILL INTE misslyckas).
Haha det är som att höra mig själv .
Min metod definitivt. Tyvärr blir det 6000 steg numer på lunchen. Men när kvällsljuset kommer tillbaka så kommer jag gå 10000 på kvällarna.
Nu är det gonatt
Alltså 6000 steg per promenad, sen gås det en hel del till på dagarna .
om du tar en promenad på 6000 steg gme76 - hur lång tid tar det då? nyfiken!
Hur går det tjejjer?För mig uselt..Var och handlade godis till våra kunder på jobbet idag och ni kan ju tänka er hur det gick..
Jag forsätter min detoxkur (fjärde dagen, har sex dagar kvar), förutom att jag är grymt sugen på bröd har det riktiga lidandet uteblivit. Jag är nästan besviken, allt känns som vanligt. Jag skulle ju svettas, bli finnig och arg, än så länge har inget hänt. Detox kanske inte biter på alla gifter som jag har stoppat i mig=). Är sugen på att träna, men tydligen ska man avhålla sig från det när man detoxar.
Godissuget är precis som vanligt, brutalt! Jag kan dock dela med mig av ett ganska bra tips, oftast blir jag rastlös framför TVn och vill därför stoppa nåt i munnen. Om man pysslar med manikyr eller pedikyr tex framför burken så är man i alla fall lite upptagen och tänker inte lika mycket på suget.
Ungefär 40min rask takt .
Tyvärr fick vi en sån där godissäck från en leverantör idag så nu kommer man kunna småäta godis på jobbet varje dag. Ajajaj.
Little Nikki skrev 2007-12-06 11:53:07 följande:
Jag har ett bra tips för att slippa godissuget..... Var så totalt jä...a busy så ni inte hinner tänka på det.... hahaha...
så e det för mig nu...
Efter träningen som ja går på två dagar i veckan så får jag äta godis - 50 mg direkt efter! Det e perfa!