• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Little Nikki

Mina startvärden:
    90,5 kg - uuuhhh måste man skriva midja å stuss - då måste ja ju leta upp ett måttband ju... hahaa.... var på hälsokontroll häromdagen ju å va sa hon tanten nu då... hm tror det va 85 eller 89 i midjan. Stuss mätte hon inte.

Nu väger jag i alla fall 88.2 kg...

Jippi jippi det går åt rätt håll!

Jag äter inte en massa bläiga grejer. Däremot e inte min mat just nu direkt så inspirerande så jag längtar till nästa mål.

Frukost äter ja va ja känner för.

Lunch1 - lunch2 - middag e alla bestående av grönsaker kyckling och ris just idag! Whohooo va gött.... eeeehhh.... jag hade kunnat fixa olika rätter men de e enklare att laga en massa mat en gång o bara dela upp det.

Sen e det oftast nåt kött eller annat som maken har lagat när ja kommer hem på kvällen!

Det e gött att kunna klämma på magen å känna att den inte dallrar riiiktigt lika mycket längre.... hahahaha

Till och med träningen som ja tycker e så trist på tisdagar å torsdagar har blivit nåt att se fram emot. Det är nämligen så att då får jag äta 50 gram godis direkt efter i samband me att jag får i mig protein! Lucky lucky lucky!!!

• tobiasochlinda

jag var jätteduktig i typ 2 v sen i onsdags fyllde jag år, och då vart det ju tårta och ops det blev visst godis to fre lö sön och mån också !!!!! :( att det ska vara så svårt att bli fri från godis!!!!!!!!!! :( aja ny tag eller ??

• 73an

Hallåj!
    6:e September började jag kampen mot kilona här på tråden, vägde då drygt 71kg.
    Idag nästan 3 månader senare väger jag 64.4kg.
    Det blir nästan -7kg, mycket bättre än jag någonsin kunnat vänta mig. Hade nog inte så höga tankar om mig själv, och det är väl igentligen inte så konstigt då man har gjort försök på försök i så många år och inte lyckats tidigare.
    Vill fortfarande gå ned ett par kio till, har ju beställt brudklänningen med lite mindre mått än vad jag har idag. Får se hur det ser ut när den kommer om 3-4v, tänk vilken julklapp...:)

• Little Nikki

Japp nya tag! Jag vet - det e svårt som fasen å bli av med sötsuget!

Grattis 73an!

• planerarförfullt

Little Nikki : vad är det för medicin du äter??

• GME76   080802

Vad duktiga ni är!! Och verkligen grattis 73an. Jag kollade min startvikt i gamla tråden och den var 72kg så det har inte hunnit hända så mkt här. Väger mellan ca 69,5 nu så 5,5kg kvar.
    Har gått 40min på lunchen och nu blir det pilates framför CSI.

Kram på er!

• 73an

GME76:
    Tack, du är snart där du med:)

• Little Nikki

planerarförfullt! Det är levaxin som man får när man har fel på produktionen av sköldkörtels hormon.

Det verksamma ämnet i det är t4. Om en person med normal sköldkörtelproduktion äter det så går han/hon ner i vikt men det är kan vara farligt på sikt. Det e starka grejer... Inte ovanligt att de riktiga träningsfreaksen köper sånt på svarta marknaden tydligen.

• Lilla My

Jag har gjort en helt galen sak idag. Jag har ansökt till jympaledare. Hjälp!

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!