• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • gossis

Åh, vad ni är snälla! Känner mig jättefin i klänningen, verkligen! Har varit så orolig att den inte skulle passa! Jag är ju så bredaxlad och lång! Men den passade perfekt! Tack alla igen, det värmer så mkt!

• gossis

Smal vet jag inte riktigt... har ju en hel del mage kvar sen graviditeten för snart 8 månader sen...tur man kan gömma den under klänningen!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-28 17:24:56 följande:

Jaaaaa Gossisva f..n...Här trodde jag att jag pratade med KÖTTIGA brudar, lixom jag själv och så visar det sig att vi har en supersmal brutta med oss Du får självklart hänga här men istället för att försöka gå ner i vikt så kan du ju tala om för mig vad sjutton du gör för att se ut sådär... det är typ min DRÖM... *suckar*
  • gossis

Det är en Maggie Sottero kopia som är skräddarsydd av Millys i Kina! Jag valde annan färg på klänningen och pärlorna än vad originalet har, den är ljust champagne färgad m. guldpärlor!

73an skrev 2007-11-28 17:43:42 följande:
    GossisSuperfin klänning. Har faktiskt inte sett en sådan modell tidigare. Vad är det för märke?
  • gossis

Tack! *rodnar* Hoppas han klarar att svara JA i kyrkan iallafall! Skämtåsido, han fick se den ikväll, jag är inte så skrockfull av mig och han tyckte den var jättevacker!

Samos07 skrev 2007-11-28 20:26:03 följande:
    Gossis: Klänningen är jättefin och DU är skitsnygg Men du har väl alltid varit smal, eller? Din blivande kommer iaf vara helt mållös dagen D
  • AnneiLund

Anja: Asgarvar åt ditt uttryck..."KÖTTIGA brudar"...ja här finns det kött vill jag lova!!!
    Hej!!
    Jag vll också trimma till mig lagom till mitt brölop och kommer suga åt mig alla tips här likt en svamp

• Anja 19 juli 2008

hehe tjena Anne... hur många trådar hänger vi i tillsammans nu. Tre va eller är det fler, fniss...

Börjar tro att du förföljer mig (vilket förvisso är enbart trevligt, hoho)...

skoja bara...

Du är ju för övrigt inte ett DUGG köttig din fjant

• Godisråttan

Har börjat äta mina cuur tabletter igen. Problemet är att jag inte kan ta dem för sent på kvällen för då kan jag inte sova då de innehåller koffein tror jag.Så jag får försöka äta dem innan 17.00.

Åt wasa husman med kaviar och ägg igår på kvällen. Hur gott som helst och proteinrikt. Det borde väl vara nyttigt eller?

• AnneiLund

Godmorgon!!!!
    Cuur...vad är det?
    Är det bra?
    Jag skulle bara vilja tappa lite aptit, äter så förfärligt mycket, vi pratar stooora portioner.

Förra sommaren så var jag pinnsmal
    Vet ni hur?
    Flyttade in till stan, bodde granne med en kebabvagn, levde på kebab en hel sommar, åt bara köttet och salladen, GUD så smal jag bev (ja jag fick säkert en massa näringsbrist, men det tänkte jag inte så mkt på när jag plötsligt kom in i mina gamla jeans) HallelujaMoment!!!

Men nu kan jag ju inte springa till kebabvagnen, jag har ju två barn (de var bortresta förra sommaren) som jag ska vara förebild till.

Tips någon??

• GME76   080802

Jag har bara den trista lösningen att göra av med mer än man får i sig .

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!