• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • GME76   080802

Vilket inte hinns med alls nu när det är så mörkt...

• AnneiLund

ja jag vet...det är ju själva hemligheten...men ÅHHH...kan man inte fuska lite?

• Godisråttan

anneilund
    Jag tycker de funkar ok. INGEN MIRAKELMEDICIN! men tar bort hungern lite och dämpar sötsuget. Det står att det minskar fettupptaget men d tror jag inte på

• GME76   080802
    AnneiLund skrev 2007-11-29 10:56:44 följande:
    ja jag vet...det är ju själva hemligheten...men ÅHHH...kan man inte fuska lite?
    Testa att dricka äppelcidervinäger en halvtimme innan maten. Det smakar gammal strumpa i början (frestande va ) men man vänjer sig snabbt och sen känns det bara hälsosamt.
    Det ökar ämnesomsättningen och mättar innan maten så äter du inte lika mkt.
    För att platta till magen tjatar jag vidare om pilates. Rena miraklet för min postgravida mage.
  • AnneiLund

Tjejer

Kolla denna länken

Så ska vi dansa på vårt bröllop...måste bli lite i form först...men dansen är ju inte så svår!!!
    KOmmer bli skitroloigt!!
    Älskar båda låtarna

• gossis

Anja Vad duktig du är!! Måste bara få säga det! Men du får inte gå ner fööör snabbt heller! Fast sånt vet du ju redan!

Fattar inte varför jag inte har nån karaktär??! Jag börjar "mitt nya sunda liv" varje måndag...på måndag em eller tisdag så slinker en kaka eller chokladbit ner..jaha, då var den veckan "körd" då, då siktar jag på nästa måndag, och då är det samma visa igen...vet att jag kan börja "mitt nya liv" vilken dag som helst, men det gååår inte! Ska ammma klart bara, sen kan jag börja med lite andra metoder. Kan man äta cuur när man ammar?

• Godisråttan
    AnneiLund skrev 2007-11-29 11:06:59 följande:
    www.youtube.com/watchTjejerKolla denna länkenSå ska vi dansa på vårt bröllop...måste bli lite i form först...men dansen är ju inte så svår!!!KOmmer bli skitroloigt!!Älskar båda låtarna
    Såååå häftigt ju!Jag o min m2b har också tänkt att börja med något romantiskt o sedan blir det värsta tokdansen!
  • Godisråttan
    gossis skrev 2007-11-29 11:11:12 följande:
    Anja Vad duktig du är!! Måste bara få säga det! Men du får inte gå ner fööör snabbt heller! Fast sånt vet du ju redan! Fattar inte varför jag inte har nån karaktär??! Jag börjar "mitt nya sunda liv" varje måndag...på måndag em eller tisdag så slinker en kaka eller chokladbit ner..jaha, då var den veckan "körd" då, då siktar jag på nästa måndag, och då är det samma visa igen...vet att jag kan börja "mitt nya liv" vilken dag som helst, men det gååår inte! Ska ammma klart bara, sen kan jag börja med lite andra metoder. Kan man äta cuur när man ammar?
    hahahaha vad jag känner igen mig i det där hahaha
    Nej du kan inte äta cuur när du ammar. Ett annat tips är brustabletter som heter viktkontroll kan köpas på stora matbutiker. de innehåller krom mm och minskar sötsuget. Jag tycker de är goda och funkar ok.
  • GME76   080802

Jag hade ingen lust heller med sånt när jag ammade. Det är säkert en säkerhetsåtgärd för barnets skull .

gossis skrev 2007-11-29 11:11:12 följande:
    Anja Vad duktig du är!! Måste bara få säga det! Men du får inte gå ner fööör snabbt heller! Fast sånt vet du ju redan! Fattar inte varför jag inte har nån karaktär??! Jag börjar "mitt nya sunda liv" varje måndag...på måndag em eller tisdag så slinker en kaka eller chokladbit ner..jaha, då var den veckan "körd" då, då siktar jag på nästa måndag, och då är det samma visa igen...vet att jag kan börja "mitt nya liv" vilken dag som helst, men det gååår inte! Ska ammma klart bara, sen kan jag börja med lite andra metoder. Kan man äta cuur när man ammar?
  • AnneiLund

*ler stooooort*

Underbartt tjejer

Precis sånt här som denna dansen vill jag få in mer av på vårt bröllop, vi är ganska uppsluppna som personer och det är mer vår stil. Sen ska ju inte hela dagen bara garvas bort, men skratt hör ihop med kärlek, är det inte så?

Tack för Cuur tips

Och JA ANja, du är så duktig att jag blir helt sjukt impad!!

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!