• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Ilbäcksan

GME76 080802 skrev 2007-11-29 10:53:46 följande:

Jag har bara den trista lösningen att göra av med mer än man får i sig .
    Helt mitt måtto i den här frågan :)
  • Godisråttan

Neeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!Var på martin olsson restaurangen och åt buffe lunchen och kan tillägga att det var pankakor med grädde idag!!!NOOOOOOOOO!Kommer ALDRIG under 70 nu!!!Suck!

• gossis

Njut av den goda maten och ta nya tag imorgon! Man är värd att njuta lite ibland oxå!

Godisråttan skrev 2007-11-29 13:05:49 följande:
    Neeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!Var på martin olsson restaurangen och åt buffe lunchen och kan tillägga att det var pankakor med grädde idag!!!NOOOOOOOOO!Kommer ALDRIG under 70 nu!!!Suck!
  • Ankan80

Kvittar om jag äter pannkakor eller inte. Går ändå inte ner!!!
    Blir så sur.....
    Jag hade önskat en privat kock som hade lagat exakt det jag behövde för dagen.
    Om man inte går ner kan det ju bero på en mängd olika faktorer o hur sjutton skall man veta vilken/vilka det är!?
    Äter för mycket, äter för lite, äter för ensidigt.

Finns det någon sjukdom som gör att man inte går ner??

• Godisråttan
    Ankan80 skrev 2007-11-29 13:22:01 följande:
    DÅ har jag nog den
    Tror att man har svårt att gå ner och lätt att gå upp om köldkörteln är paj..
  • Godisråttan
    gossis skrev 2007-11-29 13:13:24 följande:
    Njut av den goda maten och ta nya tag imorgon! Man är värd att njuta lite ibland oxå!
    jo fast så gott var det inte men men..får äta bättre på kvällen och träna!
  • Ankan80

Kollade lite på det idag på nätet, men tror inte jag har det.
    Jag har stått på samma nu i mer än ett halvår och de andra symtomen passade inte in.

Godisråttan skrev 2007-11-29 13:33:05 följande:
    Tror att man har svårt att gå ner och lätt att gå upp om köldkörteln är paj..
  • Godisråttan
    Ankan80 skrev 2007-11-29 13:37:30 följande:
    Kollade lite på det idag på nätet, men tror inte jag har det.Jag har stått på samma nu i mer än ett halvår och de andra symtomen passade inte in.
    Försök att helt bryta ditt mönster gällande matrutiner.Kanske skippa mejeriprodukter?laktosallergiker?
  • GME76   080802

Hur mkt rör du på dig?
    När det blir så för mig så brukar det vara för att mitt matintag är stabilt (eftersom man inte går upp eller ner) och om du vägt din målvikt så hade det varit perfekt eller hur?
    Så jag skulle nog ge mig ut på fettförbrännande promenader eller ngt. Om du inte redan gör sånt för då vet jag inte .

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!