Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Planerarförfullt! Min ordination är 50 mg och jag höjde den till 75 mg. Jag misstänker att när alla tester e klara så kommer jag också att hamna på 100 mg precis som du.
tonårsmorsa. Ja om man ska va riktigt noga så e det ju bättre men ska man välja så ska man välja juicen direkt efter då kroppen ändå är i behov av lite socker för uppbyggnad igen.
Jag har ju inget bröllop att gå ner till som er andra så för mig gör det inte så mycket om det går lite långsamt - men jag ska till Mexico i sommar å då hade det vart najs att inte se ut som en val på beachen....
dreams - visst gör det mycket när man kommit ner ett hack.... 68,1 låter ju mycket bättre än 70 kg - eller hur! Min vikt kommer aldrig låta sådär lite som era vikter då jag e så jäkla lång så när jag e på 74 kg så e jag klar - skulle ja gå ner två kilo till efter det så skulle ja se ohälsosamt smal ut!
Little Nikki, tack för infon. perfekt att ha en som kan ge lite fakta.
Jag har inte börjat väga mig med er. har nöjt mig med att kämpa tillsammans med sambon. Vägde mig dock igår, hade gått ner 0,2 kg. Tjoho! minsann tur att det är 9 månader kvar tills jag skall ha gått ner mina ynka få kilon...
Ja du Godisråttan, chokladen tycks jag inte kunna låta bli så det får bli att äta annat vettigt istället, alltså låta bli barnens pannkakor och dylikt, en annan sak som funkade för mig var att jag slutade äta smörgåsar... jag älskar bröd och det är ju inte så nyttigt om man bar äter det, jag kan gärna äta mackor till frukost, lunch, middag om jag är ensam hemma. Dessutom tänkte jag gå tillbaka till gröt på morgonen istället för filmjölk och smörgås. Några promenader kunde man ju försöka klämma in mellan allt jobbande och planerande.
Två tummar upp, Dreams!!!
Clementiner är gott o nyttigt också
GME76 080802 skrev 2007-12-05 13:39:30 följande:
Me too
idag var jag och köpte en våg då jag fortfarande inte fått tillbaka min, och vikten var 79,9 så jag har ju lite och kämpa med :/
TACK - bli peppad behöver jag verkligen!!
Nån mer som behöver det
GME76 080802 skrev 2007-12-04 22:54:23 följande: