• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan
    BeachBride skrev 2007-12-10 19:03:35 följande:
    dragonesseträning: spinning promenaderinget sockermycket proteinmaträtter såsom blodkorv, keso, ärtsoppa etc..Idag var jag på IR bastu och förbrännde 800 kalorier av att bara behöva sitta.
    IR bastu?Vart finns det?Vad kostar det och hur fungerar det?
  • BeachBride

IR bastu, det finns på en del Spa. För två personer kostar det 150 kr /person. Det är bra för leder, huden, fettförbränning, ja det mesta. Man svettas som en gris men det är skönt.

• Little Nikki

Jag äter nyttigt och promenerar och tränar - men ner går jag inte - det står still men det har nog me min kassa sköldkörtel att göra. Jag e glad att det inte går uppåt längre i alla fall.

• GME76   080802

Och ditt kropp mår förmodligen tiptop tack vare sunda livsstilen . Lite glädjande trots den jäkla sköldkörteln .

Little Nikki skrev 2007-12-10 22:22:39 följande:

Jag äter nyttigt och promenerar och tränar - men ner går jag inte - det står still men det har nog me min kassa sköldkörtel att göra. Jag e glad att det inte går uppåt längre i alla fall.
  • Odine

Här e en till som kämpar med att gå ner i vikt men det börjar närma sig mitt delmål som är 70kg bara 3.6 kg kvar dit :)

• Godisråttan

Jag funderar nästan på att skippa dieten nu under jul nyår och köra dubbelt så hårt i januari. Då har jag 4 månader på mig.

• BeachBride

Det tycker jag du gör rätt i godisråttan!! 4 månader fixar du det på, jag har gått ner 4 kg på 3 veckor.:) Något måste du ju unna dig under julen.. usch min coach (min bror) skulle gett mig 50 situps för denna inställningen, men jag har ju bara mindre än två veckor kvar så jag måste hålla dieten några dagar till.. Njut av julen, det skulle jag gjort om jag varit hemma..

• Thailand 08

jag hänger på här!! Ska ner 3 kg på 2 månader *suck*
    Och all go julmat som väntar...

• Godisråttan

Känns ju bara helt omöjligt nu under jul nyår..Fixar julgodis till alla våra kunder och har hur många kg godis som helst inne på mitt kontor..Ni kan ju tänka er

• Thailand 08

Gillar man godis så är det nog inte lätt...

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!