Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Den där mintchoklad som finns i cambridge låter smarrigt eller?Jag har maximize jorsdgubbs shake och cocos.
ingen som har vaknat här?
Jo då, har nästan vaknat. Har en undran om det går att blanda de olika märkena? Jag menar mintchoklad låter ju mkt gott men kanske inte ngt jag vill ha jämt under flera veckor, kan man då ta olika märken för att få lite variation?
Ni som kör halv drink diet hur gör man då?Byter man då ut ett av dagens mål eller tar det som mellis?
Men hallå ni som kör cambridge dieten 470kalorier per dag?Är det inte väääldigt lite?Jag har för mig man ska ligga på 1800 per dag som kvinna..
det låter väldigt lite! jag gick på en annan kur förut som funkade rätt bra, och då låg man på 1500 kalorier om dan och gick ner typ 2 kg/v.
Jag tar 2 drinksr o 1 måltid.
ska nog vara 3 drinkar o 1 måltid.
Ja äter man vanlig mat kan man inte ligga på så få kalorier.. men det här är speciellt utformade måltidsersättningar där man trots få kalorier får i sig alla vitaminer/mineraler, proteiner, kolhydrater etc.. Men klart det är tufft Inget man ska äta om man tränar mkt tex.. VLCD kallas alla dessa påsmetoder och tex Sahlgrenska kör detta på sin överviktsenhet.
nä nu måste jag tycka till om cambrigde!Jag ringde viktklubben el något på söder i Stockholm för jag ville komma in och köpa 4 provsmaker för 98:- men då upplyste kvinnan mig att jag inte fick köpa något om jag inte hade ett informationsmöte för 650:- och sedan tyckte hon att jag skulle gå ner 15!!!!!kg Suck!Jag sa då att jag är muskulös och har stora bröst och jag skulle vara ett benrangel om jag skulle väga 55kg men då suckade hon bara. Tycker det verkar vara en knepig organisation men alla tycker olika!