Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Precis så har jag oxå... Två koppar på morgonen annars förvandlas jag till en riktigt otrevlig häxa med huvudverk!!!
Å ju längre tiden går ju mer kaffepulver per kopp ökar jag med...
Laddar tillochmed bryggaren på kvällen så det bara är att knäppa på, göra välling å sen e kaffet klart på morgonen.
Men nu har jag iallafall minskat med fem koppar om dagen till och börja med så får vi se när nästa steg blir.
Tack för alla tips men nu ska jag till affären och köpa nån god nyttig lördagsmiddag!!!
Ha en riktigt trevlig helg!!!!!!!!!!!!!
En god grej in arbetskompis tipsade mig om idag. Keso, frysta hallon, och kanel.. Har inte provat det själv än men kanel ska visst vara bra för matsmältningen eller nåt..
Hej! Jag är ny här men tänkte passa på att presentera mig!
28 år, bor i Örebro och ska gifta mig i augusti nästa år, datum inte helt spikat än. Jag har alltid varit överviktig och gjort flera tafatta försök att gå ner i vikt. Nu har jag dock tagit tag i saken ordentligt och den här gången går det mycket bättre!
Bröllopet är en motivation, men den största är ändå att jag är orolig för min hälsa. I somras ville de inte förnya mitt recept på p-piller för att jag hade för högt blodtryck, och då fick jag nog och tog tag i saken. Har nu gått ner 10 kg! Vill gå ner 13 kg till innan jag är nöjd, men vi får se hur mycket som hinns med till bröllopet.
Hur går det för er andra? Hur mycket har ni kvar, när ska ni gifta er? *nyfiken*
Jag vill vara med!!
Ganska nyförlöst och ska ta ner mig minst 2 klädstorlekar innan klänningen ska på haha..
Dragonesse! Det va som sjuttan - massa kilo har du jobbat bort! Grattis i massor till dig!
God morgon, god morgon!
Är det nån som skriver in sin vikt längre?
Ja ja det märker jag väl under dan, här kommer iallafall min:
Vikt 68,5 (+0,4)
Midja 78 cm
Höft 95 cm
I onsdags vägde jag 68,1 men min sambo har varit hos svärföräldrarna i hälsingland å jag har varit hemma med barnen så nån träning har jag inte hunnit med, därimot har vi hunnit baka pepparkakor och lussebullar så det är väl det som har satt sig.
Det känns så skönt att ända sen jag köpte mitt träningskort så längtar jag till nästa gång som jag ska träna.
I helgen hade jag nästan en lite rastlöskänsla över mig å längtade till idag kl 17,00 då gympapasset startar....
Lycka till alla andra som har invägning idag!!!
Dragonesse - Jag är grymt impad!
Dreams - Lycka till med träningen!
Läste några inlägg om trög mage ovan, jag har hört att pshylliumfrön (tror att det stavas så) hjälper, kan vara värt att testa! Finns i vanliga mataffärer!
I dag är det måndag och invägning, jag är toknöjd=)
Vikt: 59,8 (-1,7 kg)
Midja: 66,5 (-1,5 cm)
Stuss: 94,5 (-1,5 cm)
Hur har det gått för er andra???
åhhh vad duktiga ni alla är!
Nusse kanonbra!
Själv går det inte alls bra. Jag vågar inte väga mig då jag smällt i mig huuuur mycket godis som helst...
Detta blir min första vägning/mätning så jag kan inte säga om det är upp eller ner:
vikt 67 kg
midja 87,5 cm
stuss 104 cm
Måste erkänna att det kändes jättejobbigt att mäta/väga men det blir ju lättare då att se vad som händer. Jättekul för er som det gått bra för.
för mig har det inte heller gått någe bra :( 80,9 = + 1 kg! men det är väl bara att ta nya tag. tänkte boka tid hos en homeopat och se vad dom har för hjälp på vågen mot socker sug, har hört att det ialla fall finns hjälp att få!
stort grattis till er som det iallafall går bra för!