Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
galen i bra prisser skrev 2007-11-28 10:50:34 följande:
Man får tipsa sålänge du inte själv "vinner" nåt på det! Men man får tyvärr inte lägga ut sin email adress i forumen...
galen i bra prisser skrev 2007-11-28 10:50:34 följande:
för övrigt så står jag helt still på vågen...suuuuck! Vill gå ner åtminstone ett halvt kilo i veckan! Nu har 3 dar gått och inget har hänt! Har iofs inte ansträngt mig så mkt heller...ingenting är gratis, det har jag ju märkt!
gossis
det släpper säkert snart.
Tack! Hoppas det! Känns som att alla andra är så duktiga och kämpar på här! Jag är såå lat och känner mig så likgiltig! Dålig på att sparka mig själv i baken helt enkelt!
Gossis
jag hade det precis som du!!! känner exakt igen mig själv. Det hände INGET, oavsett VAD jag gjorde...
började med GI ohc jag kan säga att jag går ner 0,2-0.3 kg per dag. Det är helskumt... jag vaknar o ställer mig på vågen och det är likadant varje morgon. jag är helt förstummad! (peppar peppar ta i trä).
Inte är det svårt heller... gäller bara att kolla upp vad man kan äta och vad man inte kan äta och sen håller man stenhårt på det och vips... alltså jag lovar, det rasar!!! (i sakta mak men det är exakt så jag vill ha det för jag vill att det ska hålla sen oxå).
Är verkligen skittrist när det inte händer nåt oc du ska veta hur deppig jag var för ett tag sen. Jag bara klagade här inne konstant och kände att ALLA var så jä..la duktiga ochjag var helt hopplös och nu, nu känner jag inte så längre. Tror jag har hittat min metod.
detta känns verkligen rätt och det TAR verklgien av fettet!
Helt underbart...
massor av peppningskramar
Anja
Började förra måndagen... Vägde då in mig på 86 kg. Idag visade vågen 83,9 Det känns så skönt... Äntligen på rätt väg!!
Anja
Grattis snart är du under 80kg!!!
Det verkar ju superbra!
Kan du tipsa om någon mat. Jag försöker köra lite GI och lite Viktväktarna.
Lätt att köra fast i samma spår och äta likadant.
Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-28 11:12:55 följande: