Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Godisråttan:
"Jag tänker fom idag:
Minska storlekarna på portionerna
Äta mer frukt
Dricka proteindrink som mellis
Dricka mer vatten
Mer protein + grönsaker
Mindre kolhydrater
Träna oftare,styrketräning och långa promenader"
Jag tror att du är inne på ett väldigt bra spår där! Är mindre portioner, det är kalori in/ut som avgör om du går upp eller ner i vikt. Jättebra med träning också i kombination! Tänk bara på att inte minska för mycke på kolhydraterna, kroppen behöver det också(fast loosa socker och onyttiga kolhydrater). Morgonpromenad innan frukost säger de ska vara väldigt effektivt!
Anja!Wow!1,6 kg det är ju kanon!GRATTIS!
Jag brukar baka ett mörkt bröd med russin och nötter i..Kan ej receptet i huvudet men har det hemma. Det är inge smör el socker utan filmjölk och sirap. Det är verkligen jättegott!
Jag har ca 5 kg att gå ner, men helst bara på överkroppen, det är där allt Fett sitter på mig. Vet inte hur jag ska bära mig åt...att få bort dessa kilo på magen, o rygg....
Som det är nu kan jag inte knäppa upp min klänning..:(
Hej på er tjejer! Har följt er förra tråd och tycker det är jättekul att läsa om er alla och hur ni kämpar! Ni är verkligen helt otroligt duktiga! Och styrkan sitter i att man trots lite dalar orkar ta sig upp och fortsätta kämpa!
Anja: Alltid kul att läsa dina inlägg! Du har ofta nåt positivt att säga och lättar upp stämningen!
Jag behöver oxå bli av med några extra kilon och få lite pepp! Fick min andra son för snart 8 månader sen, gick upp 25 kg...med första sonen gick jag upp 30 kg och det tog ca 18 månader att kämpa ner! Nu har jag gått ner ca 20 kg och det är de där sista förbenade kilona som sitter! Jag gifter mig den 31 maj men hoppas på att gå ner dessa kilon till senast mars! Får min klänning nu vilken dag som helst men den har jag dragit in måtten lite på så det inte blir för stor skillnad sen! Är dessutom knytning i ryggen vilket nog underlättar passformen!
Hoppas det är ok om jag "är med" i er tråd!
gossis
Självklart!Välkommen!Vad är din målvikt?vad kör du för knep?
Ja jag hänger gärna på här oxå. Gifter mig den 7 juni -08 och har ca 15-20 kg att gå ner. Men ..... klänningen måste ju beställas jan/feb nångång och hur mkt hinner man gå ner till dess? Då får man väl ta en storlek mindre än vad man är i mått just för tillfället och ta en korsettknytning i ryggen, tror jag... Hmmm... lite lurigt det där...skulle nog börjat tidigare än nu. Har skrivit in mig på GI viktkoll så vi får se hur det går...
Lycka till alla.....
Tack så mkt! Jag har ganska nyligen skrivit in mig på viktklubb.se, försöker äta mindre portioner, godis på helgen (målet är bara lördagar men nu har det blivit både lördag och söndag tyvärr...), dricka mkt vatten, försöka hinna träna lite hemma (har köpt en dvd med Carmen electra
), och så ska jag försöka sluta äta så sent på kvällarna... Min målvikt är 60 kg men jag skulle nog bli nöjd runt 62 kg oxå...
Jag drog ner lite på alla mått när jag beställde, plus att det är snörning i ryggen, då gör det inget om det skiljer nån cm hit eller dit! Får den på onsdag så jag vet inte hur den sitter än...
Hej!
hänger också gärna på här..
Har ca 15 kg att gå ner till augusti. Problemet är att jag inte hinner varken laga mat eller motionera. Dessutom ska ju barnen äta samma mat som vi, och de är ju lite petiga..
Rider en gång i veckan, det är vad jag hinner.
Hur gör ni andra med små barn?