Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
73an:
Verkar som vi har det likadant. Min sambo jobbar oxå skift, så det finns inga rutiner direkt..
pingstbrud2008:
Tyvärr tillåter inte min bröllopsbudget sånna investeringar!!
De är väl ganska dyra va?
hej allihopa! jag vill oxå komma i form!!!
jag har börjat med gi metoden, jagj har ätit så onyttigt dom senaste två tre veckorna och nu ska jag skärpa mig.
försöker att träna när man kan, inte ofta tiden räcker till, i alla fall denna månad nu när jag praktiserar. men jag gick faktiskt till praktiken imorse och åt min frukost där, kännde mig jätte duktig faktiskt första gången jag tatt en sån promenad halv sju på morronen, kan dock säga att det var RIKTIGT TRÅKIGT!!! åhhh jag var så uttråkad... kan inte säga att det var värt det... tar nog hellre ett spinning pass.
jag tror att jag ska ta upp min orbitrek nu när jag inte kan gå träna så regelbundet. dom är faktiskt rätt bra.
lycka till allihopa med era mål!!!
Jag är förkyld och kan inte träna..Damn!Men kommer nog vara frisk om ca 2 dagar. Ska träna i helgen också..Måste komma igång nu!
Pingstbrud2008:
Jag skulle jättegärna vilja ha en sådan, men som limbolight sa så tillåter inte ekonomin ett sånt inköp nu. Kanske jag kan kolla på ex Blocket efter julen är över om det finns någon till bra pris...
Jag ska inte gifta mig men ja kanske kan få va med här ändå. Jag vill ju också gå ner i vikt. Kämpar å kämpar men vågen vill inte rubba sig trots att jag vet att jag gör allt rätt. Det e trist för jag har fel på sköldkörteln och dom har inte fått in rätt dosering på min medicin än.... Leeedseeeennnnnn!
Little Nikki
Upp med hakan!Du kommer klara det!Jobbigt när köldkörteln pajjar!Har du någon aning varför det blir så?
Hmm jo visst kostar crosstrainer en del, men man kan ju köpa en billigare manuell altså en som du får vrida en ratt för att få ökad/minskat motstånd i stället för en digital som du trycker på skärmen för att ändra. En sådan kan du få för från 1500kr kolla tex. sportsson, team sportia, sen har även vissa lågpriskedjor sådanna. Sen finns ju blocket där man alltid kan ha tur att fynda!
Räknar man på vad det skulle kosta att köpa typ en pulverdiet eller gå till viktväktarna eller dyligt så lägger jag hellre pengarna på en träningsmaskin!
Men förstår att ni tycker det kan vara dyrt, jag hadde ju turen att få min. Men annars var min plan att jag skulle önskat mig den i födelsedagspresent...( typ pengar till att köpa en.)
Annat billigare tipps är ju då att köpa ett par gåstavar och ut och traska! Lycka till alla och hoppas ni alla hittar erat sätt att bli av med extra kilona!
Hmm har i dag beställt min klänning 1 storlek mindre än vad jag behöver så nu har jag pressen på mig att jag MÅSTE gå ner!
Jaså det var här alla fanns Jag noterade först bara att det inte var en enda som hade skrivit i vår gamla tråd. Insåg inte att den var stängd. Så tack godisråttan!
Jag har mens nu, vilket gör att jag skyller mina +0,5 på det. Så jag hoppas att det snart korrigerar sig igen
Just nu har jag funderat på om jag skulle vara ännu mer strikt. Jag vill ju känna mig hyfsat nöjd på julafton samt att det är skönt om man kan slappna av för en kväll och äta efter behov och lust.
Anja: 1,6 kg är ju suuuper!! Glöm inte att det inte är bra att gå ner för mkt på för kort tid så jag tycker nog att det är bra att du inte hade gått ner ännu mer. Shit, du kommer vara ännu supersnnyggare på nolltid nu!!
Gossis: Välkommen till dig!!
Nääee jag frågade min läkare och hon sa att man inte riktigt vet varför det blir fel. Det e dock väldigt vanligt. Ja jag ska försöka få upp hakan men det e tungt när man äter rätt och går en timme per dag och går på gym två gånger i veckan o det ändå står helt still. Innan jag fick fel på sköldkörteln så rasade jag i vikt bara jag gjorde allt det jag just skrev. FRUSTRERANDE!!!!!