• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan

Jag måste tillägga att jag måste vara i något sånär form i slutet av feb början av mars för då ska jag o mina tjejkompisar ha en tjejkväll med mat, vin och bli stylade och sedan fotograferade i underkläder Dessa bilder ska jag ha till min secret box som min m2b ska få i morgongåva Det kommer bli superkul!

• gossis

Åååh, vad kul! Bra med en extra push oxå när man inte känner sig så motiverad! Jag ska oxå ta secret box bilder någon gång i april tänkte jag, då vill man ju vara lite snygg! De bilderna kommer ju finnas kvar resten av livet!

Godisråttan skrev 2007-11-26 14:49:38 följande:
    Jag måste tillägga att jag måste vara i något sånär form i slutet av feb början av mars för då ska jag o mina tjejkompisar ha en tjejkväll med mat, vin och bli stylade och sedan fotograferade i underkläderDessa bilder ska jag ha till min secret box som min m2b ska få i morgongåvaDet kommer bli superkul!
  • gossis

Jag har en 3 åring och en snart 8 månaders bebis...finns inte så mkt tid för träning och avancerad matlagning, men jag har köpt en träningsdvd så man kan köra på lite hemma själv och så försöker jag äta lite mindre portioner av maten...äter dock samma mat som övriga familjen, finns inte tid till annat!

Limbolight skrev 2007-11-26 14:49:10 följande:
    Hej!hänger också gärna på här..Har ca 15 kg att gå ner till augusti. Problemet är att jag inte hinner varken laga mat eller motionera. Dessutom ska ju barnen äta samma mat som vi, och de är ju lite petiga..Rider en gång i veckan, det är vad jag hinner.Hur gör ni andra med små barn?
  • Limbolight

Precis gossis!
    Hur gör man förresten de blåa rutorna i inlägget med tidigare kommentarer i?

• gossis
    Limbolight skrev 2007-11-26 14:57:41 följande:
    Precis gossis!Hur gör man förresten de blåa rutorna i inlägget med tidigare kommentarer i?
    Du trycker på den lilla cirkeln med en blå apostrof och ett A i, den uppe till höger inlägget!
  • Limbolight

ok, vad komplicerat!!!

gossis skrev 2007-11-26 15:00:39 följande:
    Du trycker på den lilla cirkeln med en blå apostrof och ett A i, den uppe till höger inlägget!
  • gossis
    Limbolight skrev 2007-11-26 15:04:30 följande:
    ok, vad komplicerat!!!
  • tobiasochlinda

nja jag har nog inget riktigt recept, jag brukar använda vanligt vetebröds recept som bas fast jag byter ut det mot dinkelmjöl, sen mixtrar jag lite olika varje gång, jag brukar ha i en hel del nötter och frön av olika slag och så torkad frukt.

anja
    Grattis vad duktig du är!

• 73an

Hallåj!
    Välkommen alla nya kämpar.
    Jag har inga nya resultat att redovisa denna vecka. Både vågen och måtten är detsamma som förra måndagen.

Till ni som har småbarn så är jag i samma läge. Har en på 2.9år och en på 10mån. Jag äter samma som dom, och med en m2b som jobbar skift har jag ingen möjlighet att gå "på lokal" och träna så det får bli promenader med barnvagnen. Nu har vi snö här så det blir ju lite extra träning nu när man måste ta i mer för att få fram vagnen:)

• Pingstbrud 2008

Hej alla, vad bra att man kan stötta varandra och peppa varandra mot sina mål.
    Efter alla ursäkter om att man inte hinner/ barnen/ maten/trött och allt vad jag nu skylt på. Fick min blivande tärna nog och köpte mig en "cross trainer" ( en träningsmaskin som tränar hela kroppen, man trampar runt sammtidigt som man drar i spakar med armarna). Så nu är det slut med alla ursäkter och bara att köra i gång *skratt*.
    Men allvarligt talat är detta inget dumt tipps för alla er som har småbarn och svårt att få tiden att räcka till och kanske som jag dessutom har en m2b som är ute och reser på veckorna.
    Nu kan jag passa på att träna medans barnen tittar på bolibompa eller då lille man ligger och sover middag. Eller som jag ibland gör= lägger barnen sätter på en film och njuter av min alldeles egna "ego-stund".

Lycka till alla!

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!