• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan
    BeachBride skrev 2007-11-27 19:24:41 följande:
    4 veckor kvar...kesobruna bönorblodkorvärtsoppaäggpromenadspinninghoppas på resultat *uppgiven*
    Blodkorv usch det lät inte kul
    Hur mycket ska du gå ner på 4 veckor?
  • Majsis2008

för mig känns d helt hopplöst, jag kan bara inte ta tag i d....ingen som kan vara i närheten och pusha mig eller nåt, m2b tycke rjag e fin som jag är, men jag behöver gå ner minst 20 kg för att komma bort från överviktsgränsen, är 176 cm lång och väger 94...bläää

• Godisråttan

Majsis2008
    Klart du klarar det!Svårt att veta varför du inte går ner om du inte förklarar. Mitt förslag är:
    Mycket promenader
    Styrketräning
    Mycket vatten
    Inget godis(förutom 1 dag i veckan)
    Mindre portioner
    Mer protein-mindre kolhydrater

• BeachBride

godisråttan:
    Om det inte varit för att jag måste komma i brudklänningen /vilket jag gör men den sitter lite tajt/ så skulle jag inte velat gå ner, är 169 cm och väger 58. Men vill gå ner lite runt magen. Min bror gick ner ca 2 kg på en vecka när han körde denna dieten. Men han styketränade varje dag och drack proteindrinkar också. Så jag ska ner 3 kg tänkte jag sedan försöka hålla det tills julafton då jag gifter mig.

• GME76   080802

Är det här ni håller hus!!!!!
    Jag startade en ny tråd igår när jag insåg att den gamla var stängd och tänkte, var trist att ingen hakar på längre .
    Nåväl 69,5kg väger jag nu. Tänkte mäta lite sporadiskt, det kan ju knappast hända så mkt på centimetrarna när jag knappt går ner ngt.

• Godisråttan

GME76 080802 skrev 2007-11-28 10:03:55 följande:

Är det här ni håller hus!!!!!Jag startade en ny tråd igår när jag insåg att den gamla var stängd och tänkte, var trist att ingen hakar på längre .Nåväl 69,5kg väger jag nu. Tänkte mäta lite sporadiskt, det kan ju knappast hända så mkt på centimetrarna när jag knappt går ner ngt.
    Jo jag tänkte att det kan vara roligt med en tråd för alla brudar som vill gå ner i vikt och inte bara de som gifter sig augusti
  • GME76   080802

Haha, det har du rätt i. Jag kopierade den gamla rubriken för att det skulle bli lättare att hitta den .

• Godisråttan

GME76
    Men då är du under 70 streckat allafall. Vad skönt!Jag väger 70,6 och har stått still där nu ett tag då mina helger består av oändligt mycket godis mm

• Little Nikki

Usch - i morse försökte min karl att trösta mig med att det kanske e träningen som gjort att jag går upp i vikt...... tur man har en snäll man i alla fall. 90,5 nu... buhuuuu.... det va ju nere på 88.5 för bara några veckor sen.

Ringde min läkare för å höra om jag kan höja min dos med levaxin för ja deppar snart ihop här men hon va iväg på nån läkarstämma eller va det hette...

Nu har ja i alla fall ökat promenaden idag till 1,5 timme - hoppas det hjälper annars börjar ja snart dosera levaxinet själv - vad ska dom göra - dom måste ju skriva ut det för ja blir ju sjuk utan det..... suuuucccckkkk!

• galen i bra prisser

hej läste på forum att en del har mycket att gå ner
    jag har själv gått ner 20kg kan tippsa lite om ni vill

man får ju inte göra reklam så ni som vill veta kan maila mig så berättar jag där

bena33@busig.se

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!